VALENTINOV SRČEK ROZA ŠMINK

Hey Damice! Za vas sem pripravila prisrčno VALENTINOVO OBJAVO . Izbrala sem 7 SVOJIH NAJLJUBŠIH ŠMINK ZA USTNICE in sicer v ROZA BARVI . R...

Hey Damice!

Za vas sem pripravila prisrčno VALENTINOVO OBJAVO. Izbrala sem 7 SVOJIH NAJLJUBŠIH ŠMINK ZA USTNICE in sicer v ROZA BARVI. Roza barva je definitivno primerna za čas Valentina in prepričana sem da boste med mojo izbiro našle tudi kakšno zase.
Izbirala sem tako med top barvami, kot tudi med samo obstojnostjo, pigmentiranost in negovalnostjo. Izbrala sem 4 znamke in katere so to, vam zaupam v nadaljevanju.





FREEDOM MAKEUP
Izbrala sem 3 različne odtenke šmink znamke Freedom. O njih sem na blogu že pisala, ker so me res navdušile s svojo pigmentiranostjo in obstojnostjo, tudi ustnic ne izsušijo. Če si objave še niste prebrale si jo lahko preberete na naslednji povezavi.
http://www.angelbeauty.si/2016/11/freedom-make-up-pro-lipstick-kit-pink.html



AVON True color supreme nourshing RDEČILA ZA USTNICE
Prav o teh šminkah piše sedaj kar nekaj blogerke, saj gre za Avon-ovo najnovejšo linijo, ki ustnicam nudi enkratno obarvanost, nahranjenost in navlaženost. Mene so navdušile in tudi objavo sem jim že namenila. http://www.angelbeauty.si/2017/01/testiranje-kozmeticnih-novosti-avon.html



CATRICE & GOLDEN ROSE
Roza šminki, ki sta me že na prvi pogled očarali. OMBRE šminka znamke CATRICE je prekrasna in izredno pigmentirana, ki h krati omogoča res dolgo obstojnost. V 7 urah je bil nanos potreben le 1x, pa sem vmes kar par krat jedla in na ustnicah je še vedno pustila dovolj sledi, da mi je ni bilo treba ponovno nanesti. 
Tudi GOLEDEN ROSE odtenek 20 znamka do se sedaj še ni razočarala s svojimi rdečili za ustnice in prav tako tudi ta roza odtenek res zmaga. 



Tako...to so moji Valentinovi favoriti, ti je kateri še predvsem všeč? Mi zaupaš? :)




You Might Also Like

2 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca