OCENA; SORAYA izdelki

Pozdravček lepotičke! Na ogromno blogih sem opazila, da punce hvalite  http://www.soraya.si/ izdelke. Tudi moja mama je sprobala testerčk...

Pozdravček lepotičke!

Na ogromno blogih sem opazila, da punce hvalite http://www.soraya.si/ izdelke. Tudi moja mama je sprobala testerčke in bila popolnoma navdušena nad njimi, sploh pa nad kremicami za obraz.
Zato sva se skupaj odločili da narediva en tak mini spletni nakup. :)
Izbrala sem si BB KREMICO in KREMO ZA OBRAZ +30, mami pa si je izbrala KREMO ZA OBRAZ 50+, kot darilce pa sem dobila ROLL ON. 



1. SO PRETTY BB CREAM 50ml
Ubistvu je bil sam razlog, da se sploh opravila nakup tale BB krema. Toliko pohval, da se ji res nisem mogla upreti. Že sama embalaža je WOW.... te takoj prepriča o nakupu. Takoj ko sem jo prejela, sem jo mogla sporbati.
Krema diši res božansko, po marelicah...mmmm, yummy, za pojest. :D
Izdelek zagotavlja; vlaženje, glajenje, hranjenje kože, prav tako tudi popravlja njen ten, zakriva nepopolnosti in matira kožo. 
Mogoče se mi je krema ob nanosu zdela malo presvetla, vendar se po nekem času kar zlije z mojim tenom kože. Je resnično, zelo dobro obstojna.  In naj še poudarim, da ima ZF 10!
Kupite jo lahko TUKAJ!


2. SO FRESH, DEO INVISIBLE 50ml
Tale izdelek sem prejela kot darilce, zraven mojega nakupa. Enkraten Roll on, ki obljublja; hitro sušenje, se ne lepi in ne pušča sledi. NE vsebuje alkohola! Diši prav tako kot BB krema, po marelicah. Je obstojno in zelo dolog diši. Vredno nakupa!
Kupite ga lahko TUKAJ!


3. DNEVNO-NOČNA KREMA ZA OBRAZ s HIALURONSKO KISLINO 50ml
Ker sem bližam 30-im :), no čez dobro leto jih bom dočakala, sem se odločila da malo poskrbim za svojo kožo, s kakšno bolj intenzivno kremo. Zato sem se odločila prav za to kremo, ker vsebuje  HIALURONSKO KISLINO.  Je dnevno-nočna krema in koži nudi; glajenje, mladost, svežino, sijaj, vlažnost in kar je najbolj pomembno upočasnjuje procese staranja in nastajanja gub!
Kremo uporabljam vsako jutro in vsak večer, prijetno diši...vonj je nežen. Sama koža po nanosu je mehka in prijetna na dotik, zelo odgovarja moji koži in vem da jo bom v nadaljno še kupovala!
Kupite jo lahko TUKAJ!

You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca