NEGA OBRAZA IN TELESA Z ORGANSKO KOZMETIKO TREVARNO

Pozdravček damice! Vedno bolj pogosto ugotavljjam kako moji koži resnično odgovarja naravna, organska kozmetika, kozmetika s čim manj kemi...

Pozdravček damice!

Vedno bolj pogosto ugotavljjam kako moji koži resnično odgovarja naravna, organska kozmetika, kozmetika s čim manj kemikalijami. Lahko rečem, da sem jo v tem času ko sem na bolniški (sedaj že na porodniški) do dobra ''pogruntala''. Veliko manj je suha in na T predelu posledično manj mastna. Mislim da mi sama kaže veliko hvaležnost, ker je na moji koži zelo malo ličil ali jih pa sploh ni.
Pred kratkim sva se našle s spletno trgovinico ARGOline, katero boste našle na spletnem naslovu http://www.theargoline.com/
V njihovi spletni trgovini boste našle 2 različni znamki ROSSI UVEMA in TREVARNO. Sama uporabljam in še dalje testiram njihovo ORGANSKO KOZMETIKO TREVARNO. Primerna je tudi za vegane. 

V test sem prejela 4 njihove produkte, 3 za nego obraza in enega za nego telesa. V paketku so se skrivali:
- ČISTILNI GEL Z VRTNICO IN JOJOBO 100ml
- ORGANSKI TONIK ZA OBRAZ Z ROŽNO VODO IN KAMILICO 100ml
- ORGANSKO DNEVNO KREMO ZA OBRAZ 30ml (ta še ni prišla na  vrsto za test, sicer pa komi čakam da jo začnem uporabljati)
- ORGANSKI LOSJON ZA TELO 150ml




Embalaže vseh produktov so steklene in prav vse imajo super dozirnik, ki olajša sam nanos. Pri srcu so mi tudi barve embalaž (modra, viola, roza...). 

Najprej sem se lotila testiranja produktov za nego obraza ČISTILNI GEL in ORAGANSKI TONIK. 
Glavni sestavini čistilnega gela so VRTNICA IN JOJOBA. Vse mogočih sestavin ne bom naštevala, saj jih še kar nekaj in povem vam da sem bila nad prebranim navdušena in tudi ve boste zato vam na koncu opisa prilagam še link kjer si lahko vse ostalo preberete. Skratka... učinek samega gela naj bi bil osvežujoč in vlažilen, idealen za mojo suho kožo. Izbrala sem ga tudi za to, ker naj bi ožal pore na obrazu (kar za enkrat še nisem opazila). Odlično je očistil tudi ves makeup iz obraza. Vonji ki prevlada je vonj vrtnice, vendar ta ni moteč ali nadležen. Sam gel je drugače primeren prav za vse tipe kože in na moji suhi koži je se izkazal super, saj po uporabi nisem imela občutka zategnjene kože.
Link: http://www.theargoline.com/shop/trevarno-cistilni-gel-z-vrtnico-in-jojobo/
Cena: 24,30€.

Po samem čiščenju kože z gelom je na vrsto prišel tudi njihov Organski tonik z glavnima sestavinama ROŽNA VODA in KAMILICA. Uporabljala sem ga tako zjutraj kot tudi zvečer. Super navlaži kožo in je idealen za nego občutljive ali poškodovane kože. Tako kot čistilni gel je tudi ta namenjen za vse tipe kož. Sama sem ga ponavadi nanesla kar na vatko in nato z nežnimi gibi direktno na kožo obraza. Vonj je prijeten, vendar mi je na koži pustil nekakšen kiselkast vonj, ki ni bil prijeten, a je hitro izginil. 
Link:http://www.theargoline.com/shop/trevarno-organski-tonik-za-obraz-z-rozno-vodo-in-kamilico/
Cena: 24,30€.

Poleg obeh produktov za nego kože, sem se lotila še nege telesa in sicer z ORGANSKIM LOSJONOM ZA TELO. Glavni sestavini sta KAKAVOVO in MANDLJEVO MASLO. Skupaj dišita božansko.
Pri samem losjonu mi je všeč to, da se zelo hitro vpije v kožo in ne pušča mastnega filma, ki je meni osebno zelo nadleženo. Me je pa navdušil tudi za to, ker je primeren za nosečke in njihove trebuščke, saj preprečuje nastajanje strij, idealno zame. :)
Link:http://www.theargoline.com/shop/trevarno-organski-losjon-za-telo/
Cena: 24,30€. 


Z lepimi pozdravčki, Sandra!

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca