NA KATERI PRIPOMOČEK ZA NANOS PODLAGE PRISEGAM?

Pozdravljene dame! Danes sem vam pripravila objavo o svojih pripomočkih, ki jih uporabljam za nanos podlage oziroma pudra. Do sedaj sem ji...

Pozdravljene dame!

Danes sem vam pripravila objavo o svojih pripomočkih, ki jih uporabljam za nanos podlage oziroma pudra. Do sedaj sem jih uporabljala že kar nekaj različnih. Za to objavo sem izbrala 5 popolnoma drugačnih med seboj. Nekateri so me po hitrem postopku razočarali, nekateri pa popolnoma navdušili. Izbrala sem tistega popolnega zame in prav v tej objavi vam zaupam kateri dobi naziv TOP PRIPOMOČEK. 
Vseh tistih 5, ki sem jih izbrala za to objavo opišem bolj natančno...kaj me je zmotilo, kaj me je navdušilo, ali ga še vedno uporabljam? Vas že zanima, ane? :) No, pa preidimo na bistvo.




NANSHY čopič za nanos podlage
Gre za tipičen čopič za nanos podlage in prav tega sem uporabljala kar nekaj časa, seveda dokler nisem odkrila tistega pravega. Lahko rečem, da sem s tem pripomočkom porabila kar dosti pudra in to lahko izpostavim kot negativno lastnost. Gre za sintetične ščetine, ki so na obrazu zelo prijetne. Na obrazu podlago kar lepo zabriše, vendar se moram za to kar potruditi. Pripomoček vzame kar veliko časa. V prosti prodaji te znamke ne boste našle, sama sem cel set čopičev kupila na spletni strani Ličila.si. Ocena pripomočka 3,5/5.

ECO TOOLS kabuki čopič
Na prvi pogled izgleda zelo smešno, saj mene osebno spominja na tisti čopič katerega je včasih uporabljal moj oči za nanos pene za britje. :) Čopič je cenovno kar dostopen. Tudi ta ima sintetične ščetine, ročaj pa je naraven in sicer iz bambusa. Nanos pudra je zelo podoben kot pri zgornjem pripomočku, tudi tukaj se uporabi kar dosti podlage. Nanos pudra priporočam s tapkanjem, saj se tako super vsede v kožo. Zabris pudra je pri tem pripomočku lažji, zaradi same oblike čopiča. Čopič boste našle tudi v prosti prodaji, sama sem ga našla v Tuš Drogeriji. Oceno bi mu dala enako kot čopiču znamke Nanshy in sicer 3,5/5.

MAKEUP REVOLUTION ovalni čopič
To je moj favorit in z veseljem mu namenjam to objavo. Set 3 čopičev sem prejela prejšnje leto na drugi blogerski konferenci in prav ta je v zelo redni uporabi. Nanos podlage s tem pripomočkom je več kot preprost. Podlage uporabim res minimalno in ker ima tako večjo dimenzijo oz. glavo in goste ščetine je puder na obrazu zabrisan res v trenutku. Na obrazu ne pušča tistih grdih linij, med barvo pudra in barvo kože, zabriše se res preprosto. Ima izredno mehke ščetine, ki so ob dotiku kože res prijetne. Od kar imam ta čopič, ne uporabljam prav nobenega drugega pripomočka. Kupite ga lahko v spletni prodaji in sicer na Ličila.si. Ocena brez dvoma 5/5.

REAL TECHNIQUES gobica za nanos podlage
To je moja druga gobica, ki je bila do sedaj pri meni v uporabi. Do ne dolgo nazaj sem uporabljala gobico znamke Nanshy, ki je bila nedvomno meni zelo ljuba in celo boljša od te. Nanos je malo drugačen od tistega s čopičem. Gobico pred nanosom vedno zmočim in občasno ji dodam še nekaj kapljic svojega najljubšega obraznega olja in to prav zaradi moje suhe kože. Zaradi svoje oblike in mehkobe je zabris res preprost in nanos priporočam tudi tu s tapkanjem pudra v kožo, tako bo obstojnost še večja. 
Ima pa eno negativno lastnost in sicer s tem pripomočkom boste porabile največ podlage ob nanosu, saj se ta vsede v samo gobico. Gobico lahko kupite tako v spletni prodaji, kot tudi v Tuš Drogeriji in od ne dolgo nazaj tudi v DM-u. Ocena 3/5. 

SILISPONGE silikonski pripomoček
Čudna reč ja.. o tem pripomočku sem letos na blogu že pisala in pokazala prav nič navdušenja. Ogromno packanja na obrazu, res pa da je odličen pri zabrisu in pri samem čiščenju. Nanos pudra je bil okoli oči najtežji in ob stiku s kožo in pudrom je res čudno drsel po obrazu. Naloge ni opravil tako kot sem sama pričakovala. Več o tem pripomočku si lahko preberete na naslednji povezavi.
http://www.angelbeauty.si/2017/01/resno-silikonski-vsadek.html
Našle ga boste tudi na Ebayu za res majhno ceno. Ocena 2/5.

Hvala za pozornost!

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Edina sem, ki nima tega ovalnega čopiča, ampak sedaj pa ga res nabavim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi edina haha <3 Jaz ga tudi nimam :O

      Izbriši
    2. Odlična objava! Sem preizkusila silisponge in me ni navdušila, tudi razni čopiči ne. Za nanos uporabljam trenutno gobico iz Mullerja, ki mi je super, čepraj jo veliko žensk kar ne mara ter Bh Cosmetics čopiča za nanos korektorja in pudra.

      Me pa definitivno mami nakup tega ovalnega čopiča, še ga nisem preizkusila kljub promoviranju in hype-u.
      xx

      Izbriši
  2. Monika, nisi edina! :) Tudi mene je ocena ovalnega čopiča tako presenetila, da ga mooooram kupiti, ker sem pri pudru in čopičih, kakršnihkoli, zelo skeptična. :) jaz imam tiste za eyeliner pa za zabrisovanje od MUR in sso mi prav tako super.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca