OCENA; DELAROM- maska in čistilni gel za obraz

Predčasom sem od DELAROM dobila v test MASKO IZ BELE GLINE & ČISTILNI GEL ZA OBRAZ.  1. MASKA ZA OBRAZ IZ BELE GLINE Maska za ob...

Predčasom sem od DELAROM dobila v test MASKO IZ BELE GLINE & ČISTILNI GEL ZA OBRAZ. 



1. MASKA ZA OBRAZ IZ BELE GLINE
Maska za obraz, ki je namenjena  za vse tipe kože in pomaga zmanjšati vidne pore.
Prav tako zgladi polt, ter jo naredi sijočo. Izdelek vsebuje veliko stvari in sicer; olje borage, alge kombu, vitamin E, eterična olja palisandra, ter pačulija, belo glino, čebelji vosek, izvleček acerole, sezamovo olje. Priznam, da sem za določene sestavine slišala prvič. :)
A sama maska me je res navdušila.
Nanesla sem jo zvečer pred spanjem, drugače se jo uporablja 1x do 2x tedensko. Nanesla sem jo na obraz in dekolte, nekakšno srednjo debelo plast. Pustila sem jo delovati 10min in nato sprala.
Občutek kože je gladek in mehak, mi pa sam vonj ni prepričal.
Cena maske je 28,46€, za moj že definitvno preveč.
Kupite jo lahko tukaj https://delarom.si/maska-iz-bele-gline/.


2. ČISTILNI GEL ZA OBRAZ
Čistilni gel, ki vsebuje zrnca jojobe, namenjem za občutljivo, ter normalno kožo.
Izdelek vsebuje ognjič, belo koprivo, ter zrnca jojobe. 
Gel deluje kot nežni piling in ima rahlo penasto tekstruro. Zelo lepo očisti kožo, ter jo očisti odmrlih delcev, uporabljam ga 3x-4x tedensko. Je zelo prijetnega vonja, čisto nasprotje maske.
Koža je po uporabi mehka in gladka.
Cena je 22,55€ in kupite ga lahko tukaj https://delarom.si/cistilni-gel-za-obraz-z-zrnci-jojobe/.

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Meni je Delarom znamka top res! Sama uporabljam njihovo kremo za sijočo kožo in je ni boljše..

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca