OBJAVA ZA MAMICE IN BODOČE MAMICE- test BABY BOTTOM BALM

Spletna trgovina INVITA BEAUTY mi je v test za mojo hčerkico poslala BALZAM ZA DOJENČKOVO RITKO. Po eno mesečni uporabi se mi zdi da sem b...

Spletna trgovina INVITA BEAUTY mi je v test za mojo hčerkico poslala BALZAM ZA DOJENČKOVO RITKO.
Po eno mesečni uporabi se mi zdi da sem balzam zelo dobro sprobala, ostalo mi ga je še čisto malo.


Že po samem odprtju, mi je kremica zelo znano dišala. Takoj me je spomnil na kremo proti strijam, ki sem jo uporabljala celo nosčnost, in res je bila zelo kvalitetna, saj nimam niti ene strije, čeprav vem da je veliko tudi od same kože odvisno.
Sam vonj balzama za ritko je zelo prijeten, vendar meni osebno za otroka premočen. Je res na zelo naravni bazi, in vsebuje tisoč in eno sestavino oz. zelišča... več o sestavinah si lahko preberete na povezavi INVITABEAUTY.


Na prvi dotik je krema v zelo trdnem stanju, ko pa pride v stik s kožo in teleseno temperaturo telesa, se prijetno stopi in napravi nekakšen zaščitni sloj.
Zelo dolgo se obdrži na ritki, tudi pri drugem previjanju so sledi kreme oz. balzama še vedno vidne.
Vse je lepo in prav, samo cena ne, za moje pojme zelo previsoka 18,70€. 

Stran Invita Beauty lahko najdete na; www.invitabeauty.si, ter na njihovi FB strani https://www.facebook.com/Invitabeauty.si

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca