NAJLJUBŠI IZDELKI MESECA OKTOBRA

Pa je tut ponovno ena iz med najljubših rubirk na mojem blogu... NAJLJUBŠI IZDELKI MESECA OKTOBRA! ČISTILNO-OSVEŽILNA PENA ZA OBRAZ;...

Pa je tut ponovno ena iz med najljubših rubirk na mojem blogu... NAJLJUBŠI IZDELKI MESECA OKTOBRA!



ČISTILNO-OSVEŽILNA PENA ZA OBRAZ; Kupljena je bila v Muller-ju in uprabljam jo kar že nekaj časa. Je zelo prijetna za moj obraz, po uporabi se moja koža počuti svežo in čisto in na dotik je zelo mehka in gladka.  Uporabljam jo zjutraj in zvečer. Tudi vonj ima zelo prijeten in sicer diši po granatnem jabolku.


BALEA- ČISTILNE BLAZINICE; Super izdelek, ki ne vsebuje olja. Lepo odstrani make up iz oči in je prijetnega vonja. Edino kar bi spremenila je to, da bi lahko bile blazinice večje in debelejše. Ena blazinica za eno oko. Embalaža vsebuje 50 blazinic, cena 1,19€, po mojem menju zelo ugodno.


BALEA- LIP BALM; Lip balm z okusm Juicy orange. Res yuuummmyyy. Top izdelek tega meseca, vedno v moji torbici in na mojih ustnicah.


BALEA- ČISTILNI ROBČKI; Vsi možni robčki od Baleae so mi super. Te sem kupila v pakiranju s škatlico, katera mi pa ni lih pr srcu, saj se robčki kar mali izsušijo, tako da jih raje pustim kar v original embalaži. Drugače so super, lepo odstranijo make up, delujejo tudi kot osvežilni robčki in lepo dišijo.


You Might Also Like

4 komentarji

  1. Ja, robčki so res super :)

    Trenutno mam pa lip butter od Labella in ga ne zamenjam. Bom pa probala tudi tega, za tist euro pa še nekaj :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti tale pena izsuši kaj obraz?
    Tale lip balm Balea pa tko božansko diši <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne meni ne izsuši, res je super. Ja lip balm je pa res super. :)

      Izbriši
    2. Superca, potem jo pa moram kupiti :)

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca