SPARKLE MUGS; Šalčka, ki mi polepša jutra

Pozdravček damice! Ste že v polnem pričakovanju valentinovega? Danes sem vam pripravila še eno luštno valentinovo objavico. Objava obarvan...

Pozdravček damice!

Ste že v polnem pričakovanju valentinovega? Danes sem vam pripravila še eno luštno valentinovo objavico. Objava obarvana s srčki in roza barvo, prav luštna ideja za valentinovo darilce.
Prav v tej objavi bi rada izpostavila dekle, ki z ljubeznijo poslika še tako turobno šalčko. Našle jo boste na njeni Facebook strani pod imenom SPARKLE MUGS.
https://www.facebook.com/sparklemugs/ ---> hitro ji podarite like.
Tudi sama sem imela čast prejeti njeno šalčko, katera nosi ime mojega bloga ANGEL BEUTY BLOG.




Pred kratkim sem pa opazila njeno valentinovo ponudbo, katera me je dobesedno vrgla na rit. :) Zato sem se odločila, da vam njeno ponudbo predstavim, saj je res čudovita. Imam tudi svojo favoritko in mislim da bo tudi vas očarala tako kot mene. Hitro poglejte na spodnjo sliko, veste o kateri govorim?! 
Prav ste uganile, leva spodnja je tista ki me je očarala že na prvi pogled. Če pa je vas katera od teh res očarala ali če bi si želele svojo šalčko, z vašim osebnim napisom... le hitro na njihovo Fb stran in hitro oddajte svoje naročilo. Navdušene boste!

Lep Valentinov pozdravček <3

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca