TOP 4 MOJE DIŠAVE za Pomlad/Poletje 2017

Pozdravljene dame! Danes sem ponovno tukaj in ponovno z novo objavo..hehe, sem presenetila samo sebe. Ampak moram deliti svoje TOP 4 DIŠAV...

Pozdravljene dame!

Danes sem ponovno tukaj in ponovno z novo objavo..hehe, sem presenetila samo sebe. Ampak moram deliti svoje TOP 4 DIŠAVE, ki sem jih zase izbrala to pomlad in poletje. Sveži in sladki vonji so meni pisani na kožo, sploh v toplih dneh. Izredno mi pašejo cvetlični, sadni vonji in vonji vanilije, kokosa, ki so must have v poletnem času. Te vonjave v času zime popolnoma izločim in na plan pridejo v tem času. Mislim, da objave o svojih dišavah, parfumih še nisem pisala, zato sem prav vesela da lahko z vami delim svoje parfumčke in mogoče kateri dam idejo za kakšen nakup. Vsi 4je so svoje znamke in vsak posebej je malo drugačen. Nad enim boste še posebej presenečene, obljubim. :)




s.Oliver FEELS LIKE SUMMER
Je moja popolnoma nova pridobitev. Prejela sva jo oba s partnerjem, zato sledi še skupna objava in recenzija parfumov. A nikakor nisem mogla, da ga ne bi objavila tudi v tej objavi. Začaral me je in verjamem da bi marsikatero od vas tudi. Popolnem poletni vonj! Čudovita je že sama embalaža, ki kar kliče po morju in vročih dnevih. Prava magija pa se skriva v steklenički z omamnimi notami.
ZGORNJE NOTE: breskev, citrona, čajni akord
SRČNE NOTE: morski akord, jasmin, potonika
SPODNJE NOTE: mošus, ambroks, sandalovina
Dišava je že naprodaj od konca marca dalje!

BIO PARFUM Lolly
Nekaj čisto drugačnega, veganskega, bio in naravnega. Gre za popolno drugačno dišavo katero boste našle na spletni strani https://www.herbas.si/. Razlikuje se že potem, da boste to dišavo našle v prikupnem lončku in katero boste lahko nanašale s prsti na kožo ali celo lase. Sama sem dišavo prejela v vonju VANILIJE, katera ima dodane še eksotični podton MIRTE in GVAJAKA. Za moj nos je to prava mešanica sladkobe in svežine in na mojem vratu in laseh se obnese perfektno. V embalaži se nahaja 15ml dišave in v spletni trgovini imate na voljo kar 4 različne vonje. https://www.herbas.si/kategorija-izdelka/naravna-kozmetika/parfumi/ Cena dišave je 12,99€.

Avon LITTLE SEQUIN DRESS
Je pri Avonu popolnoma nova dišava, katera mene tako po izgledu, kot tudi po vonju malenkost spominja na dišavo ki jo je moja mami uporabljala leta in leta, Little black dress. Dizajn je čisto pomladen in flaški zelo lepo pristaja roza barva. 
ZGORNJE NOTE: mandarina, mango
SRČNE NOTE: gardenija, tropske cvetlice
SPODNJE NOTE: mošus, zlati jantar
Na telesu pusti sladek in prijeten vonj in z nakupom tega parfuma ne boste nikakor zgrešile.

L'OCCITANE Arlesinenne
Prava prodajna uspešnica pri znamki L'Occitane. To dišavo imam najdlje od teh 4 dišav. Prejela sem jo lansko leto, mislim da v času novembra. Po vonju mi je bila takoj primerna za toplejše dni, zato sem se jo odločila shraniti in tako je prišla v uporabo šele sedaj. Embalaža je minimalistično roza, vendar na prvi pogled zelo prijetna in topla. 
NOTE TREH CVETLIC: vrtnica, vijolica in žafran
Dišava, ki je izjemno obstojna. Cena za 75ml je okoli 60€.

Katere so pa tvoje top dišave?

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca