NEGA TELESA Z KOZMETIČNO ZNAMKO LUSH

Hey damice! Se še spomnite objave o moji WISH LISTI za leto 2017?! http://www.angelbeauty.si/2017/01/wish-list-za-leto-2017.html Prav tam...

Hey damice!
Se še spomnite objave o moji WISH LISTI za leto 2017?!
http://www.angelbeauty.si/2017/01/wish-list-za-leto-2017.html
Prav tam sem pisala o tem katere kozmetične znamke si želim to leto večkrat preizkusiti. Delček liste sem že izpolnila in tako testirala nekaj produktov naravne, kozmetične znamke LUSH
V paketku, ki sem ga naročila preko njihove spletne strani se je skrivalo 5 njihovih izdelkov in sicer:

- MASKA ZA OBRAZ The sacred truth
- MASLENA PLOŠČICA King of skin
- ROLADA ZA TUŠIRANJE Dreamwash rolada
- OLJNA KOPEL Floating island
- KOPALNA BOMBICA


THE SACRED TRUTH sveža maska za obraz 75g
Maska, ki je namenjena za zrelo in suho kožo. Sama se že kar nekaj časa nagibam k izdelkom za suho in bolj zrelo kožo. Prav ta maska pa mi je pisana na kožo, tako po sestavinah kot tudi po učinku, ki ga pusti na moji koži. Vanj so pri Lush-u vmešali SVEŽO PŠENICO, GINKO, ČAJEVEC in PAPAJO. Koža je po uporabi res mehka, nežna, na hranjena in hitro sem opazila, da ni sledi o suhi koži. 
Cena: 10,45€


KING OF SKIN Maslena ploščica 95g
Eden iz med najboljših Lushovih produktov je prav ta maslena ploščica. Priznam, da sem občasno lena da bi si takoj po tuširanju namazala telo s kremo, zato mi je ta maslena ploščica olajšala delo in tako opravim vse že pod tušem. Prav to ploščico sem uvrstila tudi med produkte mojega drugega trimesečja in o njej pisala že na svojem drugem blogu. 
http://www.modernamama.si/2017/01/srecka-nosecka-drugo-trimesecje.html. Sestavine so krasne: BANANA, AVOKADO, OVSENO MLEKO. Na koži pustijo pravi balzam in čudovit vonj. 
Cena; 8,95€


DREAMWASH ROLADA Milo za tuširanje 100g
Gre za izredno pomirjevalno milo za telo, ki s svojimi sestavinami (KALAMIN V PRAHU, ALOE VERA, VRTNICA) moji koži nudi res mehkobo in navlaženost. Super je tudi za suhe roke v tem zimskem času...preverjeno! Všeč mi je tudi izgled samega mila, ki izgleda malo drugače kot ostala.
Cena; 9,95€. 


FLOATING ISLAND Oljna kopel 20g
Obožujem oljne kopeli in ta je res top. Na prvi pogled izgleda mala, a je super in kožo izredno navlaži. V času nosečnosti niso priporočljive preveč tople kopeli, a si jo občasno privoščim in takšne ploščice so za mojo suho kožo, idealne!
Sestavine, ki jih oljna kopel skriva so: SANADLOVINA, MANDLJEVO OLJE in KAKAVOVO MASLO. 
Cena; 3,95€.


KOPALNA BOMBICA
To sem pa še isti dan uporabila in embalažo na kateri je pisalo ime in sestavine, sem zavrgla takoj po uporabi. Izdelka trenutno ne najdem v spletni trgovini, zato vam niti ne morem povedati kako se izdelek imenuje, ne vem niti njegovih sestavin.
Lahko pa samo rečem, da je bombica za kopel fantastična in jo definitivno še kupim. Mi jo je pa uspelo celo poslikati. :)



Lush ne razočara in prepričana sem da vas tudi ne bo!

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Luštna izbira, sami fajn vlažilni izdelki :)
    Bombice pa ne najdeš, ker je bila LE iz Halloween / Christmas kolekcije, se je pa imenovala Autumn Leaf :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A res? Nisem vedla, ker so mi jo kar tako zraven poslali in nisem bila pozorna. :)
      Sem pa nekako čutila, da se bo ena od blogerk našla in mi povedala katera je :D
      Hvala Ana. :)

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca