TESTIRANJE KOZMETIČNIH NOVOSTI; Avon, L'oreal, Catrice

Pozdravček dame! V mesecu januarju sem prejela kar nekaj kozmetičnih novosti, nekaj sem jih kupila sama in nekaj prejela v test.  Odločila...

Pozdravček dame!

V mesecu januarju sem prejela kar nekaj kozmetičnih novosti, nekaj sem jih kupila sama in nekaj prejela v test. Odločila sem se da v objavo vključim 3 znamke in sicer: AVON & L'OREAL & CATRICE. Vse skupaj je 5 produktov kateri so me razočarali in nekateri tudi zelo navdušili. Kdo je poraženec in kdo zmagovalec, razkrijem v tej objavi.



AVON True colour supreme nourshing RDEČILA ZA USTNICE
Gre za Avonovo najnovejšo rdečilo za ustnice, ki ustnice OBARVA, NAHRANI in h krati tudi NAVLAŽI.
Resnično ima super formulo, saj vsebuje OLJA JOJOBE, MED in ČEBELJI VOSEK. Dišijo čudovito in ne izsušijo ustnic.
Obstojnost je zadovoljiva in navdušena sem nad rahlim metalci izgledom. Prav tako mi je všeč izgled embalaže, ČRNO-ZLATA kombinacija. Na voljo je 15 različnih odtenkov, ki so že na prvi pogled prekrasni.
Te 2 šminki sta nedvomno moji ZMAGOVALKI!



AVON Supreme lenght & Nourishing mascara
Maskara, ki obljublja dolge in negovane trepalnice. Ko sem najprej prebrala da vsebuje OLJE KOKOSA & ARGANA, sem bila noro navdušena...in na koncu vsega še podaljša, kaj boljšega?! Tudi embalaža je čudovita, enako kot pri šminkah. 
Krtačka je tanka in prav nič praktična za nanos, mi je pa všeč ta intenzivna črna barva maskare.
Že ob prvem nanosu sem bila čisto razočarana. Maskara ni na mojih trepalnicah naredila nobenega učinka, trepalnice je le zlepila. Definitivno poraženka!


L'OREAL True Match 
Gre za L'orealovo podlago oziroma puder. Ker sem kar nekaj časa uporabljala podlago znamke CATRICE, sem se v mesecu januarju odločila da naredim spremembo in poiščem nekaj novega. 
Tako sem našla podlago TRUE MATCH v odtenku ROSE BEIGE.
Podlaga obljublja zlitje z našim tenom kože in njeno teksturo. 
Odtenek mi super odgovarja in prekrivnost je na moji koži odlična. 
Vendar.... puder ne bi priporočala dekletom z suho kožo. Meni nikakor ne odgovarja v zimskih časih. Ob uporabi te podlage, koži (poleg negovalne kreme) dodam še kanček negovalnega olja za obraz. Ta kombinacija kožo malo manj izsuši. Ste že uporabljale ta puder, ste zadovoljne?



CATRICE Glow definer
Kot sem že v preteklih objavah omenila, ponavadi nisem navdušena nad tekočimi osvetljevalci. Tokrat sem ga za spremembo kupila in celo navdušil me je. Moj je v odtenku CO1 GOLDEN GLOW. Lepo se razmaže in obstojnost je super. Nudi resnično super glow učinek.


Hvala za pozornost!



You Might Also Like

3 komentarji

  1. Tudi meni sta Avonovi šminki super.🙂

    OdgovoriIzbriši
  2. Super objava! Tale Catrice Glow osvetljevalec me zelo muči, saj sem velika oboževalka le teh in tudi znamke, tako, da bom defintivno prečekirala izdelek. Avonovi šminki še pri meni zaenkrat čakata na testiranje; vsekakor bo po nenehnem nošenju mat šmink super preizkusiti kakšno kremno.

    xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Za Avonovo maskaro sem že slišala, da je slaba, jaz pa je še nisem preizkusila. S tekočimi osvetljevalci se ne razumem najbolje, preveč packanja zame =P
    Xoxo, A.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca