NAŠLA SEM ŠAMPON, KI MI ZELO UPOČASNI MASTENJE LAS + TRENUTNA RUTINA NEGOVANJA LAS

Pozdravček damice! Odločila sem se, da vam zaupam svojo trenutno rutino negovanja svojega lasišča in las. Moji lasje so že od nekdaj tanki...

Pozdravček damice!

Odločila sem se, da vam zaupam svojo trenutno rutino negovanja svojega lasišča in las. Moji lasje so že od nekdaj tanki in h krati nagnjeni k mastenju. Včasih je bilo še huje, se mi pa zdi da se iz leta v leto manj mastijo. Vedno sem bila v iskanju tistega pravega šampona, ki bi mi pomagal pri mojem problemu. Včasih je bilo tako hudo, da sem si vsako jutro prala lase (sploh v najstniških letih, v puberteti...ko so hormončki na višku). Sedaj je nekako podobno, le da nisem v puberteti, temveč da sem noseča. Nosečniški hormoni so poskrbeli, da se je mastenje še povečalo.
Groza ane?! 
Z velik veseljem povem, da sem ga našla... Koga?! Šampon, ki mi omili in zelo upočasni mastenje las in lasišča. Svoje lase operem le 1x tedensko, to pa je uspeh. Me pa občasno reši tudi suhi šampon BATISTE, brez katerega si življenja ne predstavljam več. O njem sem že pisala. Vendar ta ni tisti, ki me resnično rešuje...beri dalje če želiš vedeti, kateri me je tako rešil
http://www.angelbeauty.si/2016/10/batiste-sampon-za-suho-pranje-las.html

Trenutno v svojo rutino vključujem 5 produktov za nego las. Vsak ima svojo nalogo in do sedaj me noben ni razočaral. 
Vključila sem 4 različne znamke in sicer:
- NUXE
- L'OREAL PROFESSIONNEL
- SUBRINA
- AFRODITA


L'OREAL PROFESSIONNEL Nutrifer- Hranilna nega pred šamponiranjem 150ml
Redko kdaj sem posegala po produktih za nego las pred šamponiranjem. Tokrat me je navdušil L'oreal produkt iz linije Nutrifer. Gre za nekakšen balzam, ki ga uporabimo pred vsemi možnimi produkti in ima res enak učinek kot balzam, ki ga ponavadi uporabim po šamponiranju. Izdelek sem izrecno uporabila samo na svojih suhih konicah, tam kjer sem mi lasje najbolj ''faclajo'' oziroma tam kjer se najtežje razčešejo. Nanesla sem ga na mokre lase, približno 2 postika in pustila delovati cc 2 minuti. Sem človek, ki se mi ne da dolgo čakati...haha. Zelo lepo diši in ima veliko prednosti pred ostalimi produkti, saj ne vsebuje silikona. Lasje so po uporabi resnično mehki, voljni in z lahkoto se razčešejo. Izdelek lahko kupite v fizerskih salonih, cena pa je cc 27,50€.

NUXE Nežen šampon z medom 300ml
To je to, to je šampon kateremu je namenjena ta celotna objava. 
Šampon, ki je rešil mene in moje lase. Gre za najnovejši Nuxe šampon iz linije Reve de Miel. Namenjen je za vse tipe las in primeren za vsako dnevno uporabo. Ne vsebuje parabenov, niti silikona. Ima zelo praktično embalažo (na potisk). Se malo manj peni, kot ponavadi ostali šamponi, a lasje so super očiščeni. 
Kot sem že omenila, mi zelo upočasni mastenje las. Sama sem ga kupila v lekarni in zanj plačala okoli 13€

SUBRINA Balzam za barvane lase 250ml
To je edini balzam, na katerega prisegam že leta in leta. Edini, ki moje konice resnično naredi mehke in voljne. Ne uporabljam oba izdelka h krati se pravi Subrino in L'oreal. Enkrat se odločim za enega, drugič za drugega. Oba sta res obetavna in oba resnično priporočam, če se vaši lasje težko razčešejo. Balzam je res dostopen v vseh trgovinah, ne vem pa kakšna je cena, ker mi je res prišlo že v navado, da ga samo vržem v košarico. :) Pri česanju vseh teh lasnih vozljičkov mi pripomore tudi kartača Tangle Tezzer. 

L'OREAL  PROFESSIONNEL Nutrifer- DD Balm
Še eden iz med linije Nutrifer. Gre za balzam oziroma kremo, ki jo sama nanesem že na posušene lase. Produkt vsebuje Glicerol in pa Kokosovo olje. Konicam nudi sijaj in mehkobo. Lasje po uporabi tega produkta dišijo čudovito. Kupite ga lahko v frizerskih salonih, cena cc 18.50€. 

AFRODITA Arganovo olje 50ml
Še super produkt za suhe konice. Argan res lepo rešuje moje konice. Iz embalaže ga ponavadi stisnem samo kapljico, ker je res masten, nato ga razmažem med rokami in nanesem na konice las. Priporočam, da ga ne nanašate preveliko in izključno samo na konice, ker drugače vam bo zelo zmastil lasi.
Uporabljam ga občasno. Kupila sem ga v DM-u, cene niti ne vem točno.

Izdelke ne uporabljam vse h krati, ker bi res preveč otežili moj las.
Lp, Sandra

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Jaz sem nekaj časa imela zelo mastno lasišče in sem potem začela uporabljati trdi šampon kozmetike Meze pa so težave izginile. Ta balzam od Subrine sem že preizkusila, me pa je vseeno bolj prepričal tisti od Phyto.

    Nuxe šampon pa še pridno čaka na testiranje. Me zelo zanima kako se bo obnesel.

    xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca