FAVORITI MESECA FEBRUARJA 2017

Pozdraček damice! Sem ugotovila, da že dolgo nisem pisala o mesečnih favoritih in da je že skrajni čas da objavo ponovno napišem. Od kar s...

Pozdraček damice!

Sem ugotovila, da že dolgo nisem pisala o mesečnih favoritih in da je že skrajni čas da objavo ponovno napišem. Od kar sem na bolniški in to je že od meseca oktobra, ličila na mojem obrazu niso tako pogosta kot so bila ponavadi. Več časa posvečam negi obraza in zelo vesela sem da koža diha brez vseh makeup produktov. Se mi zdi, da je celo pokazala svojo hvaležnost, s tem da je bolj čista in vidno izboljšana. Tokrat sem se odločila da med mesečne favorite vključim samo negovalne produkte za obraz, lahko bi rekla da gre za mojo vsakodnevno rutino. Produkte uporabljam res vsak dan, tako zjutraj kot tudi v večernem času. Izbrala sem 5 favoritov, 4 različne znamke. O vseh produktih ste gotovo že veliko slišale in ne slabih stvari, temveč izjemno dobrih. Gre za naravne izdelke nad katerimi sem res navdušena. 


DVOREC TREBNIK Čistilni losjon & Osvežujoči tonik
Tako se začne moje jutro in tudi večer, čiščenje obraza z losjonom in pa osvežitev s tonikom. Oba produkta vsebujeta izvleček NEPOZEBNIKA, ki je glavna sestavina obeh izdelkov. Čistilni losjon ponavadi nanesem na ščetko oziroma čistilno krtačko, ki sem jo pred časom kupila v DM-u. Ščetka je res nežna in priporočam tudi za občutljivo kožo, res je enkratna za nanos vseh čistilnih gelov, losjonov... Koža je po uporabi losjona res super očiščena in prav nič suha. Sama sem s podobnimi geli imela veliko slabih izkušenj, ker so mi izsušili kožo še dodatno in po uporabi pustili občutek zategnjene kože. Pri tem produktu je popolnoma drugače.
Po očiščeni koži na obraz nanesem še tonik iz iste linije, ki mojo kožo še dodatno osveži. Nanesem ga na vatno blazinico in z njo nato osvežim svoj obraz. Učinek obeh je na obrazu enkraten.


HERBIO AHA sadna maska za obraz
2x tedensko mojemu obrazu ne uide tudi obrazna maska. Zadnje mesece sem zasvojena z maskami za obraz in ta je ena iz med top of the top. Res da je namenjena bolj mastni, kot pa suhi koži...a vse eno se na mojem obrazu zelo dobro izkaže. Ima super prednost pred ostalimi maskami, saj koži poleg maske nudi tudi nežni piling.
Njene glavne sestavine so olje pomaranč, izvleček limone in kumaric, AHA glikol, mlečna kislina, bisabolol in alantoin. 
Po uporabi je koža voljna in mehka. Veliko navdušenja nad samo znamke je pokazala predvsem Katja iz bloga Vida la vida in tu je tudi ena iz med njenih objav. 
http://www.blogvivalavida.com/2017/01/herbio-ocena-5.html
Ne morem pa mimo Monike in prav tako tudi njene ocene, ki jo lahko najdete na naslednji povezavi.
http://www.sugarloveblog.com/2016/05/herbio-naravna-kozmetika-aha-fruit-in.html
Herbio kozmetiko lahko najdete na njihovi spletni strani http://www.herbio.si/, kjer lahko tudi opravite super nakup.


PLANTAE dnevna krema z granatnim jabolkom
Krema, ki jo uporabljam tako čez dan kot tudi ponoči. Namenjena je predvsem suhi in poškodovani koži. Njena glavna sestavina je granatno jabolko, kateri skrbi da je koža elastična in čvrsta. Ne morem pa mimo še nekaterih drugih sestavin, katere skriva sama krema: listi črnega ribeza, izvleček iz lubja bora in bolgarska vrtnica. Bogato, bogato in še 1x bogato. Gre za zelo naravni produkt, ki pa ne vsebuje parabenov, mineralnih olj, umetnih barvil.. Sama krema je res bogata z antioksidanti. Embalaža je praktična in zelo higienska. Tako me je navdušila, da sem jo celo vključila v nočno oz. večerno nego obraza. Super vlaži in moja suha koža je enkratno navlažena. Na obrazu pusti prijeten vonj, ki  s časom potem izgine. Odlično vpliva tudi na prve obrazne gubice. Tudi nad to znamko sta predvsem navdušeni Katja in Monika (omenjeni zgoraj) in prav preko njih sem spoznala to čudovito znamko. Več o sami kozmetiki si preberite na njihovi strani.
https://www.izberizeleno.si/


ADD ACTIVES C20 Tetraforce
Gre za moj najdražji produkt, ki sem ga do sedaj sploh uporabljala. V svojo rutino oziroma nego obraza sem vključila serum z 20% vitaminom C. Enkraten antioksidant, ki se je resnično izkazal na moji suhi koži in jo dejansko oživel. Primeren je za poškodovano kožo, za prve gubice, za temne madeže na obrazu in predvsem za suho kožo. Produkt se skriva v temni flaški, ki vitamin C ščiti pred svetlobo. Steklenička vsebuje praktično kapalko, ki je res super za sam nanos. V embalaži se skriva 30ml seruma, ki vsebuje vitamin C in cena produkta je 94€, za marsikoga preveč. Ampak... 1x dnevno nanašam 2-3 kapljice, ki jih ponavadi vmešam kar med samo kremo za obraz. Dejansko ga ne porabim skoraj nič, zato računam da mu pol leta z menoj ne uide. Produktu bom namenila tudi samostojno objavo, saj si jo res zasluži. Več si preberite na naslednji povezavi.
http://www.addactives.eu/C20_tetraforce_vitamin_c_serum


Hvala za vaš čas :)

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Vuhuuuuu: Planate se širi :), vesela, da ti kremica ustreza, jaz vem, da bi vzljubila mehkobo po uporabi čistilne kreme ali pa najbolj preprostega čistilnega gela, ki sem ga kadarkoli preizkusila. Prav ponosna sem, da ti je znamka prirasla k srcu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuuu <3

    Super objava. Ta tonik, Herbio maska in Plantae itak - so tudi moji all time favoriti <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca