TOP 5 MAKEUP PRODUKTOV IZ MOJE KOPALNICE

Hey damice! Zadnje čase nimam neke hude motivacije glede pisanja objav. Iščem in iščem tiste prave tematike, ki bi vas znale zelo zanimat...

Hey damice!


Zadnje čase nimam neke hude motivacije glede pisanja objav. Iščem in iščem tiste prave tematike, ki bi vas znale zelo zanimati. 
Iščem pomladno inspiracijo in prav danes lahko povem da sem jih nekaj celo našla in o njih bom z veseljem pisala. Tudi ta današnja je ena iz med teh in prav danes si boste lahko prebrale o mojih TOP 5 MAKEUP PRODUKTIH IZ MOJE KOPALNICE. Izbrala sem res tistih top 5, kateri so zadnje 2 tedna skoraj vsakodnevno na mojem obrazu in me redno navdušujejo. Vsak produkt je svoje znamke in ima tiste svoje dobre lastnosti, katere odlično izpadejo na mojem obrazu. Gre za znamke, katere nudijo na obrazu lahkoten in svež videz, ki bo izredno primeren v pomladno-poletnih dneh. Prav vsi so namenjeni za vsakodnevni videz. Lahko bi rekla da so to TOP makeup produkti ZGODNJE POMLADI. 



1. RIMMEL FRESHER SKIN foundation
Lahkota in svežina, podlaga katera dejansko to nudi in kar obljublja to izpolni. Govorim o najnovejšem makeup produktu znamke Rimmel. Sama ga uporabljam v odtenku 200 SOFT BEIGE. 
Prikupna embalaža v spomladanskih barvah, skriva v sebi lahkotno podlago, ki moje kože popolnoma nič ne oteži. Kože mi ne masti in ne pušča nadležnega sijaja, izredno je primeren za suho kožo. Resnično vam jo priporočam v poletnih dneh, ko naša koža ne mara otežitve. Lahko bi jo celo primerjala s kakšno BB kremo. Prekrivnost ni vem kaj, a mene je kljub tej pomankljivosti navdušila. Opazila sem tudi, da je to za enkrat edini puder, ki me ne poudari obrazne pore. Na blogu sem že objavila sveži-pomladi look prav s produkti znamke Rimmel in glavni akter je seveda bil prav ta puder. Če si objave še niste prebrale si jo preberite na naslednji povezavi goo.gl/iPWmrT.

2. MAYBELLINE INSTANT ANTI-AGE korektor
Produkt, katerega se pri nas ne da kupiti. Sama sem ga kupila v Avstriji, natančneje v Celovcu. O njem sem slišala ogromno dobrih stvari in dejansko še nič slabega. Prav zato sem se določila, da ga poiščem v Celovcu. Vzela sem ga v odtenku 03 FAIR, ki je za mojo polt kar malo presvetel. A vse eno primeren še za te pozne zimske dni, ko je moja koža še vedno kar dovolj svetla. Mislim pa da ne bo primeren za poletne dni, ko moja koža pridobi tisto poletno barvo. 
Sam izdelek je super prekriven, kože pod očmi ne izsuši in všeč mi je tudi to, da se ne useda v obrazne gube. Embalaža je super praktična in všeč mi je tudi gobica s katero nanesem korektor, katerega nato razmažem z mini gobico za nanos korektorja. Obstojnost je fantastična.

3. ESSENCE SATIN TOUCH blush
Čudovit in nežen blush, ki lička poudari dovolj in ne preveč močno. 
Gre za odtenek 10 SATIN CORAL, odtenek kateri obrazu doda svežino. Koralna barva je meni osebno čudovita, sploh v poletnih dneh. Gre za matt odtenek, kateri v sebi nima dodatnih bleščic. 

4. ZAO osvetljevalec
Produkt v katerega sem se res zaljubila. Doma nima veliko osvetljevalcev, mislim da se v moji makeup kolekciji skrivajo 3 in ta je definitivno moj favorit. Gre za EKO osveltjevalec v EKO embalaži. Sama ga imam v odtenku 310 PINK CHAMPAGNE. Ličnice na obrazu čudovito poudari in ji nudi prelep lesk. O dveh ZAO produktih sem na blogu že pisala, kako sem bila z njima zadovoljna pa si lahko pogledaš tukaj goo.gl/veu7fZ
Mislim da boš tako očarana, kot jaz. :)

5. L'OREAL FALSE LASH SUPERSTAR X FIBER maskara
V sedanji drugi nosečnosti so moje trepalnice postale krhke, krajše in tudi redkejše. V teh mesecih sem bila vedno na lovu za popolno maskaro, ki bi moje trepalnice vsaj malo povzdignila, jih nudila volumen in jih vsaj malenkost podaljšala. V test sem prejela najnovejšo maskaro znamke L'oreal, katera je izpolnila prav vse moje pogoje. Sedaj je vsakodnevno na mojih očeh oziroma trepalnicah. Maskara vsebuje 2 različni krtački, vsaka obljublja svoje. Več si lahko preberite tudi v pretekli objavi na blogu goo.gl/fwkfux



Hvala za pozornost!

You Might Also Like

2 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca