ZAO EKOLOŠKA DEKORATIVNA KOZMETIKA; Rdečilo za ustnice in Osvetljevalec

Pozdravček bralke! Danes sem za vas pripravila oziroma testirala nekaj EKOLOŠKEGA, NARAVNEGA in predvsem NEGOVALNEGA . Prepričana sem da ...

Pozdravček bralke!

Danes sem za vas pripravila oziroma testirala nekaj EKOLOŠKEGA, NARAVNEGA in predvsem NEGOVALNEGA. Prepričana sem da marsikatera od vas še ni slišala za spletno stran oziroma eko spletno trgovino http://www.ekopleme.si/, še manj pa za EKOLOŠKO, DEKORATIVNO KOZMETIKO ZAO. 
Jaz sem navdušena, saj sem ugotovila koliko znamk sploh še ne poznam in prav ta spletna stran me je res navdušila. Le poglejte si, navdušene boste! 

V sodelovanju z ZAO makeup sem prejela 2 njihova produkta in sicer: RDEČILO ZA USTNICE & OSVETLJEVALEC.
Na prvi pogled me je navdušila njihova embalaža, ki je popolnoma naravna, saj je izdelana iz BAMBUSA. Kaj ni čudovita?!
Rdečilo in osvetljevalec sta se nahajala v čudovitem, bombažnem mošnjičku, kar daje prav tej kozmetiki tisto piko na i. Popolnoma vsi izdelki niso testirani na živalih in ne vsebujejo konzervansov, parabenov, parafinov, mineralnih olj,... Vse pohvale iz moje strani!



OSVETLJEVALEC Shine up powder
Ohhh...ljubezen na prvi pogled, definitivno! Že nekaj časa sem kupovala nov osvetljevalec, prav tak da me bo v trenutku osvojil in to je bilo to... ljubezen na prvi pogled. 
Kot sem že omenila me je najprej osvojila embalaža, ki je res čudovita. Ob odprtju produkta sem ugotovila kako super način zapiranja ima in sicer z magnetki...top.
Kljub temu da je produkt naraven in ekološki, nimam občutka da bi se osvetljevalec kaj dosti razlikoval od druge kozmetike, v bistvu se sploh ni. 
Gre za šampanjec odtenek 310 PINK CHAMPAGNE, ki se na obrazu sveti prečudovito. Ima še eno izmed top lastnosti, to da ko vam produkta zmanjka, lahko kupite samo REFIL. Noro, kajne?!

Kupite ga lahko na njihovi spletni strani http://www.ekopleme.si/licila/obraz/osvetljevalec/zao-shine-up-powder-310-pink-champagne, cena na žalost ni vsakemu dostopna 24.20€. Produkt pa lahko kupite tudi v Kranju, natančneje v Eko trgovinici ---> EKO ŠKRNICL. Sama je še nisem obiskala, zato je zadnji čas da se odpravim tja.



MATT RDEČILO ZA USTNICE
Rjavo-vijolična kombinacija embalaže te v trenutku osvoji. 
Rdečilo sem prejela v odtenku 469 NUDE ROSETako je..gre za nude, matt odtenek, na katere zadnje čase zelo prisegam. 
Rdečilo je zelo lepo mazljivo in kljub temu da je matt, ustnic ne izsuši, temveč jih čudovito neguje. Na ustnicah ostane kar nekaj časa, nato je potreben nov nanos. Pigmentacija je za naravno kozmetiko perfektna in zadovoljiva. Všeč mi je sam vonj šminke, ki me spominja na tiste mamine šminke iz časov ko sem bila še otrok in si drznila uporabljati njeno kozmetiko.
V spletni trgovini imajo res širok izbor matt šmink in tudi ta produkt lahko kupite kot refil. 

Šminko lahko kupite tukaj http://www.ekopleme.si/licila/ustnice/sminke/zao-mat-sminka-469-nude in pa v trgovini EKO ŠKRNICL (Kranj). Cena: 17,87€.



Sem pa naredila še mali swatch, da lahko vidite kako izgleda na roki. 



You Might Also Like

2 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca