NEGA TELESA Z GLINO

Pozdravljene dame! Tokrat se vam javljam z objavo po več kot enem tednu. Imela sem kar nekaj obveznosti in na žalost blog ni prišel na vrs...

Pozdravljene dame!

Tokrat se vam javljam z objavo po več kot enem tednu. Imela sem kar nekaj obveznosti in na žalost blog ni prišel na vrsto. Vmes pa sem imela čas testirati vso novo kozmetiko, ki sem jo v zadnjem mesecu kupila in prejela. 
Pred časom me je razveselil paketek 3 izdelkov, katere mi je poslala naravna, spletna trgovinica https://glina.si/. Prav s to spletno trgovina sem že zelo dolgo nazaj sodelovala in prav takrat sem testirala PREČIŠČEVALNO GLINO in več o tem si preberite na naslednji povezavi.
http://www.angelbeauty.si/2015/05/zdravanaravasi-preciscena-glina.html.

Tokrat sem testirala 3 njihove izdelke istočasno in sicer:
- GLINENI DEODORANT
- GLINENO PLOŠČICO ZA OBRAZ IN TELO
- TRDI GLINENI ŠAMPON
Vsi produkti so popolnoma naravni in njihova osnovna sestavina je GLINA.










 TRDI GLINENI DEODORANT FRESH
Zadnje čase kar dosti prisegam na naravne deodorante, sploh sedaj ko sem v obdobju nosečnosti in v tem času mi prav nič ne pašejo parfumirani produkti. Prišel je kot naročeni, ko mi je že zmanjkovalo prejšnjega. 
Izdelek je namenjen obema spoloma, se pravi njej in njemu.
Gre za trdo obliko deodoranta, ki se ob stiku s kožo in njeno temperaturo rahlo stopi. Poraba je res minimalna in vesela sem da ga bom lahko uporabljala dlje časa. 
Njegova sestavina je predvsem GLINA z dodatki eteričnih olj EVKALIPTA in LIMONSKE TRAVE. Prav ta olja čudovito odišavijo moje pazduhe. 
Uporabljala sem ga 1x dnevno in sicer takoj po tuširanju, po katerem sem ga nanesla še na toplo in svežo kožo.
Na cedilu me ni pustil, saj se po njegovi uporabi nisem prav nič potila. Vonj samega produkta hitro izgine, a zatre tiste neprijetne vonjave. 

KJE KUPITI & CENA?
Tukaj ---> za 11,95€.



GLINENA PLOŠČICA 1001 NOČ, ZA NEGO OBRAZA in TELESA
Priznam da imam raje tekoča mila, kot pa trda mila.
Vsake toliko časa pa rada naredim spremembo in uporabim trdo milo. Seveda, če se odločim za uporabo trdega, mora biti ta naravnega izvora. Pri tej glineni ploščici me je navdušilo predvsem to, da pod tušem deluje tudi kot losjon oziroma krema.
Vse v enem...super! Tako kot v ostalih izdelkih je tudi tu glavna sestavini GLINA, ki pa je bogata s KAKAVOVIM in KARITEJEVIM maslom, ter z ETERIČNIM OLJEM METE.
Vonj me spominja na metin čaj. :)
Uporabljala sem ga 1x dnevno in sicer med tuširanjem. 
Predvsem me je navdušil na obrazu, saj sem opazila da je koža po uporabi res navlažena in prav nič suha.
Peni se dovolj dobro, vendar pa se vonj mete ne obdrži kaj dolgo na samem telesu. 

KJE KUPITI & CENA?
Tukaj ---> 8,95€.



TRDI GLINENI ŠAMPON LEPOTICA in ZVER
Vedno se dvomila o trdih šamponih, edini ki sem ga do zdaj uporabljala je bil od Lusha. Ne vem no, nikoli jim nisem zelo zaupala in bala sem se da moji lasje ne bodo dovolj očiščeni.
Ta šampon je za vse tipe las in poleg GLINE vsebuje še RASTLINSKA in ETERIČNA OLJA.
Sama imam masten tip las in redko kateri šampon mi kaj pomaga in na žalost moram reči da tudi pri tem ne opazim razlike. 
Uporabila sem ga 2-3x tedensko. Na laseh se super peni in vonj je enak kot pri uporabi deodorantne ploščice (na laseh se ne obdrži dolgo). Nisem pa dobila občutka, da lasje ne bi bili dovolj nahranjeni, skratka nisem bila razočarana. 

KJE KUPIT & CENA?
Tukaj ---> 9,95€.



Pa ve, ste že uporabila kakšen produkt iz gline?
Zaupajte mi vaše izkušnje!








You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca