WISH LIST za leto 2017

Pozdravček dame! Pripravila sem vam svojo lastno WISH LISTO kozmetičnih znamk, ki si jih želim letos bolj spoznati. Izbrala sem tiste 4,...

Pozdravček dame!

Pripravila sem vam svojo lastno WISH LISTO kozmetičnih znamk, ki si jih želim letos bolj spoznati.
Izbrala sem tiste 4, katere so me preko ostalih blogerk v letu 2016 navduševale.
Med favoriti sta se pojavile 2 DEKORATIVNI ZNAMKI in 2 NEGOVALNI ZNAMKI.
Izdelke, ki sem jih vključila v objavo in v slike so naključne, spekter samih izdelkov katerih želim uporabljati je velik.


DEKORATIVNI KOZMETIKI
Prav obe kateri sem izbrala sem zasledila v spletni trgovini https://www.licila.si/, sem pa žalostna da se jih ne da kupiti v prosti prodaji. A nič zato, bom pa več krat letno obiskovala spletne trgovinice.
Izbrala sem znamki MILANI & NABLA.

Z znamko MILANI so me prepričale moje soblogerke, katere so ogromno pisale o njihovih rdečilih za ustnice. 
Prav tako pa sem ogromno dobrih stvari slišala tudi o njihovih podlagah za obraz oziroma samih pudrih, ki naj bi bili zelo dobro prekrivni. Želje so velike in prav tako tudi wish lista za znamko Milani. Že z samim izgledom embalaže so me prepričali tudi njihovi osvetljevalci, ter blushi.
Sem se pa odločila, da počakam do pomladi z nakupom, saj bi rada kupila žive odtenke za moje ustnice.
Cene se mi zdijo zadovoljive in nekako še primerne za moj žep.


Poleg zgornje znamke Milani, sem izbrala še znamko NABLA.
Makeup znamko Nabla boste prav tako kot Milani našli v spletni trgovini Ličila.si. S to znamko sem se že srečala, natančneje takoj po drugi Lepotni blogerski konferenci.
Prav na konferenci sem prejela prvo kremno senčilo Nabla.
Senčko sem takoj vključila med izdelke, ki so me tokrat na konferenci najbolj navdušili, več si preberite na naslednji povezavi goo.gl/L7oWty
Gre za izjemno pigmentirano in obstojno senčilo, katero se kljub temu da je kremno, ne useda v gubice vek. 
Nabla ima res čudovite embalaže in iz srca vam povem da bo težko izbrala izdelke, saj bi prav vse imela. 


NEGOVALNI KOZMETIKI
Eno iz med poznam že leta in leta, z drugo pa sem se seznanila šele v letu 2016. Govorim o znamki LUSH & BIOBAZA.
Obe znamki lahko kupite v prosti prodaji, kar je super prednost.

Znamko LUSH sem spoznala že leta in leta nazaj, ko sem bila še najstnica. Če dobro razmislim me je z njo seznanila moja starejša sestrična, po kateri sem se vedno rada zgledovala.
Ko pa sem odšla v Kranj, sem nekako stik s to kozmetiko izgubila.
Ne glede na to da sem bivša Ljubljančanka, sem zelo malo v centru Ljubljane in posledično tudi zelo malo v trgovini Lush.
Me pa veseli, da izdelke lahko naročim tudi na njihovi spletni strani in z veseljem vam povem, da sem svoj prvi nakup že opravila in da danes ali jutri pričakujem paketek...Jeeejjjjj.


Znamko BIOBAZA pa veliko videvam v drogerijah Tuš in pa seveda v objavah ostalih soblogerk. 
Njihov spekter je res velik saj imajo kozmetiko tako za ženske, moške, kot tudi otroke. Kaj želim kupiti? Hmmm...še sama ne vem, pomoje kar vse. Trenutno imam v planu njihovi deodorant, za ostale izdelke se pa pustim presenetiti.


Kakšna pa je vaša Wish Lista? Velika ali mala? :D
LP, Sandra

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Moja je, kot vedno, ogromna. Ampak, če sem realna, ne rabim pa nič =P
    Xoxo, A.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem ugotovila veliko blogerk velikooo kupuje, sama sem ponosna nase saj res malo kupim.
      Tokrat pa sem si zadala, da si privoščim malo več. :)

      Izbriši
  2. Jaz skušam čim manj nakupovat...Ampak na žalost hodim kar pogosto v tujino in tam se ne morem upret. Po drugi strani pa večino kar sama kupim, najraje uporabljam :)
    Na začetku leta pa si vsakič privoščim nekaj stvari na Lushevih razprodajah :3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Simona, jst si proti ostalim blogerkam nič ne kupim... ko vidim kaj vse kupujejo se sprašujem od kje jim toliko denarja in zakaj rabijo toliko kozmetike.
      Letos si bom privoščila tisto kar si res želim in pa ne bom pretiravala.
      Moram ti pa povedat da me ti ponavadi navdušuješ z Lush kozmetiko, tako da si delček ti kriva...hihi :P

      Izbriši
    2. No sej če imaš toliko stvari in jih ne rabiš, zakaj pa bi tolk kupovala :) Jaz se tudi pri nekaterih čudim ^^ Sama pa kupim kar si res želim in o tem najraje govorim potem !
      Sem dobra "reklama" ha :P Jaz Lush že od nekdaj obožujem in rada delim veselje ^^

      Izbriši
  3. Jaz imam tudi v letošnjem letu namen nekaj od Nable preizkusit. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca