NEGA OBRAZA z NEGOVALNIMI MASKAMI

Pozdravček dame! Danes sem vam pripravila čisto zimsko objavo, v kateri sem vam zaupala kako negujem svojo kožo na obrazu in sicer z NEGOV...

Pozdravček dame!

Danes sem vam pripravila čisto zimsko objavo, v kateri sem vam zaupala kako negujem svojo kožo na obrazu in sicer z NEGOVALNIMI MASKAMI ZA OBRAZ. 
Priznam, da včasih kar malo pozabim na to kako pomembna je tudi sama obrazna maska.
Sedaj ko sem že skoraj 3 mesece na bolniški, na to nikakor ne pozabim in maska je postala moja super rutina 1x do 2x tedensko.
Doma nimam ogromne kolekcije mask, temveč jih kupujem sproti. V kopalnici se trenutno nahaja 6 različnih. Vse so večinoma namenjene za suho kožo in so zelo globinske, ena iz med teh pa tudi odstrani ogrce.
Katere točno so te maske, pa si preberi v spodnjem zapisu.

Znamke, ki sem izbrala:
- AFRODITA
- VICHY
- BALEA
- BIOLINE
- MONTAGNE JEUNESSE



1. VICHY Maska za sijoč videz kože
To je maska katero sem si kupila kot zadnjo. Pot me je zanesla v bližnjo lekarno, kjer sem kupovala svoje Rutacide za nosečniško zgago. Ko ponavadi stopim v lekarno me pogled vedno nese do vitrine s kozmetiko in tudi tokrat me je. Prav tisti dan pa so imeli 20% popust na Vichy izdelke in ker sem veliko dobrih stvari že prebrala o njihovih najnovejših obraznih maskah, sem se odločila za nakup le te. Izbrala sem masko, ki nudi SIJOČ VIDEZ KOŽE.
Gre za kozmetični izdelek, ki vsebuje sestavine VULKANSKIH KAMNOV in AHA KISLINE. 
Ob nanosu maske sem občutila rahel piling, kar me je res navdušilo.
Na obrazu sem jo pustila delovati cc 5 minut, nato sem jo še rahlo vmasirala in nato izprala. 
Koža je bila po uporabi zelo gladka, mehka, nežna in predvsem čista.
Namenjena je za vse tipe kože in uporabljala naj bi se 1x do 2x tedensko. 
Če se boste odločile za nakup, boste masko lahko uporabile 2x.

2. BIOLINE Maska iz Bele gline
Maska, katera njena glavna sestavina je BELA GLINA in je namenjena predvsem suhi in občutljivi koži. Bioline je 100% naravna kozmetika in obe s Kim imava čast da jo lahko testirava.
Mami masko za obraz, ona olje za telo.
Masko sem do sedaj uporabila že 2x in prav vsakič sem navdušena.
Uporaba je preprosta. Skupaj sem zmešala nekaj žličk gline in mlačne vode. Vse skupaj sem nanesla na obraz in pustila delovati 15min. Ko se je vse skupaj strdilo na obrazu, sem masko pod mlačno vodo popolnoma odstranila.
Koža je bila dobesedno gladka kot ''dojenčkova ritka''. :) Izdelek uporabljam 1x tedensko.
Kupite jo lahko na njihovi spletni strani goo.gl/1xQCuX.

3. AFRODITA Maska za ekstremno navlažitev
Moja koža je predvsem suha v zimskem času, na zunaj se to niti ne pokaže, vendar je globinsko resnično suha, kar so mi potrdile tudi kozmetičarke oziroma strokovnjakinje za to področje. 
Afroditino masko sem kupila v DMu, kjer sem v začetku zime iskala nekaj globinskega za moj obraz.
Našla sem popolno masko, katera res globinsko prodre v kožo. 
Masko sem nanesla na obraz v res tankem sloju in jo pustila delovati 15min.
Tako kot tudi pri ostalih maskah je bila koža resnično mehka in gladka. 
Definitivno jo še kupim in tudi ostale še čakajo na moj nakup.

4. BALEA Maska proti mazoljem
To je tista črna maska, katera iz obraza potegne tiste naše črne mazoljčke, kateri nas ponavadi tako živcirajo. Iskala sem jo že nekaj časa in na njo naletela v DMu. 
Sestavine, ki jih maska vsebuje so SALICILNA KISLINA z AKTIVNIM OGLJEM in s CINKOM.
Na obraz sem nanesla cc 2mm debelo plast maske in jo pustila delovati 15 min, dokler ni bila čisto suha in pripravljena na odstranitev. 
Če si občutljiva te bo odstranitev malenkost bolela oziroma cukala. Lepo odstrani tiste ogerce, ki so se nahajali ob nosu in na nosu. Maska dobi vse moje pohvale. 
V embalaži se nahaja 2x po 8ml maske. Res jo je veliko, zato sva tistih 8ml uporabila tako jaz, kot tudi partner. 

5. in 6. MONTAGNE JEUNESSE 
Globinska maska z sokom ALOE VERE & TONIK maska za obraz
Eno iz med teh mask še nisem uspela testirati, saj sem jo pred kratkim prejela od svoje skrivne Božičke. Sem pa o sami maski že slišala veliko, tako dobrih kot tudi slabih stvari. 
Se že veselim testiranja TONIK maske za obraz.
Sem pa že kar nekaj krat testirala globinsko masko z sokom Aloe vere. Sama jo imam ponavadi v tisti mali izvedbi in je za enkratno uporabo fantastična.
Uporaba je preprosta, tako kot pri ostalih maskah. Vse skupaj sem pustila delovati 15 min in nato z mlačno vodo izprala. Priznam da ne vem kje jih kupiti, zasledila sem jih le tukaj goo.gl/mTnB7L.


Na katere maske pa ve prisegate?
Lp, Sandra

You Might Also Like

1 komentarji

  1. MONTAGNE JEUNESSE sem imela ravno 10 minut nazaj na svojem obrazu:):):):) jaz lajkam maskice, tiste vlažlne, občasno pa čistilne. Te nove L´Orealove so kr fajn, ali pa meni še ljubše, verjetno zaradi sestavin od Flow Kosmetiike (brightening je moja najljubša). Afroditina me je a kako leto ali dve anzaj res ektra prepričala, zj je že dolgo nisem preizkusila. Bi pa preverila od Baleje, za mojega aleša bi bila super.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca