RESNO? SILIKONSKI VSADEK?

Hey damice! Pa smo ga dočakali, leto 2017 in z njim tudi moja prva objava v tem letu. Za prvo objavo v tem letu sem želela napisati res n...

Hey damice!

Pa smo ga dočakali, leto 2017 in z njim tudi moja prva objava v tem letu.
Za prvo objavo v tem letu sem želela napisati res nekaj posebnega, zanimivega za vas in zame.
Izdelek oziroma pripomoček, ki sem ga prav danes testirala je definitivno unikaten in o njem govorijo prav vse lepotne blogerke iz celega sveta. Že veš o čem govorim?

SILIKONSKI VSADEK za nanos podlage oziroma pudra. Smešno, kajne?
No, ni prav silikonski vsadek je pa zelo podoben le temu, gre za nekakšno silikonsko gobico, katero so uradno poimenovali z imenom SILISPONGE. Si predstavljate mojega partnerja kako me je pogledal, ko je opazil kaj počnem, hahahha. :)
Skratka, to je bil le test in prav v tej objavi boste izvedele če me je prepričala ali bom še vedno prisegala na moje zveste tehnike nanašanja.

Pripomoček mi je poslala spletna trgovina FLUFFY MUFFIN in kupite ga lahko na naslednji povezavi goo.gl/AZqNDz.



Odločila sem se, da h krati uporabim tako SILISPONGE, kot tudi moj najljubši OVALNI ČOPIČ.

Puder sem si na obraz nanesla kar s prsti. Na levem delu obraza sem podlago zabrisala z ovalnim čopičem, na desni strani obraza pa sem za zabris podlage uporabila silisponge.
Ovalni čopič me do zdaj še ni pustil na cedilu, predvsem me navdušuje to da enkratno zabriše in za sabo pusti enkraten finish.

Silisponge pa me je tokrat razočarala in lahko rečem, da me je pustil na cedilu. Podlaga se je na obrazu samo packala in nikakor jo s tem pripomočkom nisem uspela zabrisati. Preveč je drsela na obrazu in s tem sem porabila več časa, kot pri ovalnem čopiču.

Okoli oči in nosu je bilo najtežje, zato sem za pomoč uporabila kar svoje prste, ki so svoje delo opravili odlično v primerjavi z silispong-om. 
Svoje delo nikakor ni opravil. Glede na to kako dobre stvari sem slišala o tem pripomočku, tako od Vlogerk kot tudi od Blogerk, je to daleč od tega kar resnično je.
Na sliki, ki sem jo objavi spodaj razlika ni prav opazna, ker kot sem že omenila so k delu pripomogli moji prsti in tako je vse skupaj izpadlo še nekako ok. 

Edino kar bi res pohvalila in izpostavila, res edini plus je le ta da je izredno higienski pripomoček, saj se zelo dobro opere in na sebi ne pušča sledi podlag oziroma pudra. 

Hmmm...mogoče še to, da bi lahko za sam nanos uporabila malenkostno manj podlage, kot pri drugih tehnikah, kar je tudi velik plus.






O samem pripomočku je pisala tudi MAESTRA iz bloga PAROKEETS.
https://www.parokeets.com/sl/2017/01/silisponge-silikonski-silikonska-gobica-nanos-licil/.
Kakšno je njeno mnenje, hitro klikni na zgornjo povezavo.

Pozdravčki, Sandra!

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Joj, tale je res smešna, mene nikakor ne pritegne :D

    OdgovoriIzbriši
  2. To da pises kot anonimna... ne razumem!
    Pisi kot oseba... in mi direktno povej kaj te moti.

    OdgovoriIzbriši
  3. To ni argument.

    Pravopis, postavljanje vejic in predloge s/z lahko za zacetek obnovis. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A mi boš dala inštrukcije? :D
      Če te tok moti, ne beri moj blog...nisem popolna in za to se ne sekiram.. glede na branost in ostala sodelovanja vse štima in do sedaj se noben ni pritoževal. Moj namen ni pisati slovnico, tako kot ti želiš..sama sem sabo zadovoljna in se ne mislim za nobenega spreminjati.

      Izbriši
  4. Želela si slišati kaj me moti in sem ti povedala. Ni potrebe po nesramnih odgovorih. Kot zgleda, se nimaš namena izboljševati in napredovati, I don't give a shit, sem ti želela samo pomagati. In če se nihče ne pritožuje, še ne pomeni, da ni nič narobe.

    p.s. slovnica je že napisana, ti jo samo prični upoštevati ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi mene ni niti malo navdušila - vsaj kar se tiče samega nanosa. Sem res pričakovala malo več; naraven, sijoč videz. Podlaga pa je kar sedela na moji koži in je izgledalo GROZNO. Glede higiene se strinjam s tabo, je res enostavna za očistit in še manj podlage se porabi, ampak to pa je edino, kar mi je bilo všeč. Super objava!

    xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca