BOJ NAD PRVIMI GUBICAMI

Pozdravček dame! Čez dober mesec bom dopolnila 31 rojstni dan in ne morem mimo da ne bi na obrazu opazila tiste svoje prve gubice. No, nis...

Pozdravček dame!

Čez dober mesec bom dopolnila 31 rojstni dan in ne morem mimo da ne bi na obrazu opazila tiste svoje prve gubice. No, nisem zdaj panična, lahko skoraj rečem da sem celo ponosna na to. Vem da je to čisto naravni proces, pri katerem mi pomaga kozmetična linija EUCERIN.

Dober mesec nazaj je Eucerin na trg poslal svojo najnovejšo linijo ELASTICITY + FILLER, katera vsebuje 3 kozmetične izdelke in sicer:
- DNEVNO KREMO
- NOČNO KREMO
- SERUM 
Linija obljublja kar veliko: nahranjena koža, krepitev strukture, zapolni globoke gube, glajenje kože, boljša prožnost. Vse skupaj se zaključi s čvrsto iz gladko kožo. 
Pa sem sama kaj od tega dosegla? Sledi moje osebno mnenje. 


DNEVNA in NOČNA KREMA 
Obe se skrivata v skoraj identični embalaži z zlatim pokrovčkom. Razlika je v te, da je embalaža nočne kreme le malenkost temnejša in tako si sama lažje zapomnim katera je za čez dan in katera je za ponoči. Je pa embalaža tipična za Eucerin in ohranja svojo unikatnost.

Dnevno kremo sem uporabljala vsako jutro. Izkazala se je tudi kot odlična podlaga za makeup. Navdušilo me je to da ima UV zaščito in da je njena glavna sestavina HYALURONSKA KISLINA, ki predvsem polni moje najglobje gubice. 
Sama imam suho do mastno kožo, v zimskem času predvsem suho kožo.
Krema je že na prvi pogled izredno bogata in tudi med samim nanosom mi je delovala res hranilno in mi ni dala tistega vodenega občutka, da koža ne bi bila dovolj nahranjena. 
Je bele barve, dovolj mastna in diši približno enako kot večino Eucerin izdelkov, vsaj tistih nekaj ki sem jih sama do sedaj že uporabljala. 
Sem pa opazila tudi eno slabo lastnost, ki jo je pustila na moji koži in enako tudi nočna krema. 
Zelo mi draži oči, zato moram biti med samim nanosom resnično previdna kako nanaša in da ne pride v stik z očmi. Je pa seveda to zelo težko, saj sta obe kremi resnično namenjeni za prve gubice in prav te imam na predelu oči. Občasno celo razmišljam, da bi jih izključila iz nege obraza...bomo videli kako bo naprej.

Nočno kremo sem in še vedno nanašam prav vsak večer. Kožo najprej do dobra očistim in nato za tem nanesem nočno kremo. Sestavine se dokaj enake kot pri dnevni kremi, le da ta vsebuje hranilno olje ARGANA, ki ponoči pomaga pri regeneraciji in zgladi površino kože. 
Vonj je enak dnevni kremi in enaka je tudi struktura, se pravi bogata. 
Kot sem že omenila, tako kot pri dnevni kremi me tudi pri tej dražijo oči, resnično škoda.


OLJNI SERUM 
Serum se skriva v čudoviti zlati steklenički, katera v sebi skriva kapalko za nanos seruma.
Izdelek sem uporabljala v kombinacijami z dnevno in nočno kremo ali pa tudi kot samostojno. 

Serum sem ponavadi nanesla na obraz in vrat, na dekolte ga nisem nanašala, ker se mi ni zdelo pomembno. Izredno lepo se vpije v kožo in niti nimaš občutka, da je na oljni osnovi. 
Se mi zdi da se je celo boljše izkazal kot pa obe kremi, saj ko sem ga uporabljala samostojno mi ni dražil oči, je pa res da sem se čisto izogibala predela okoli oči.
Uporabim ga res čisto malo, zato bo še dolgo služil. 


ZADOVOLJSTVO ali RAZOČARANJE? 

Oboje! Koža je po 1 mesečni uporabi mehka, gladka in predvsem bolj napeta. O suhosti kože ni sledi in na obrazu ne opažam več suhih lusk. Tudi mama je opazila, da imam lepšo kožo.
Tista slaba pa je draženje moji oči. Do sedaj pri nobeni kremi nisem imela opravka z draženje, zato me je to resnično presenetilo. Je pa res da v navodilih uporabe piše naj se izogibam stiku z očmi.
Čeprav sem se izogibala, je do tega vse eno prišlo.

Več o izdelkih si lahko preberite tudi na njihovi spletni strani http://www.eucerin.si/proizvodi/elasticity-filler.

Lp, Sandra

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca