OBJAVA ZA MAMICE IN BODOČE MAMICE; Test- BUBCHEN IZDELKI

Pozdravček mamice in bodoče mamice! Tokrat sem testirala izdelke iz kolekcije BUBCHEN. Testirala sem jih jaz in prav tako tudi moja hčerka....

Pozdravček mamice in bodoče mamice!
Tokrat sem testirala izdelke iz kolekcije BUBCHEN. Testirala sem jih jaz in prav tako tudi moja hčerka.
Testriala sem;
- OLJČEK ZA TELO
- MLEKO ZA TELO
- KREMICO ZA OBRAZ



 1. NEGOVALNO OLJE Z BIO OGNJIČEM; Tale oljček za telo s Kim uporabljave že kar od samega začetka, od kar se je Kimči rodila. In moram priznati, da ga res ne bi zamenjala.
Ker imam tudi sama zelo občutljivo kožo, veliko alergij me spremlja že od malega, sem se tudi sama odločila da ga sprobam in res je olje zelo primerno za občutljivo, nežo in seveda otroško kožico, ni agresivno, temveč je zelo blago, kar seveda tudi mora biti. Seveda je tudi zelo prijetnega vonja, kateri se na koži tudi dolgo obdrži. Uprobljava ga občasno po kopanju.


2. MLEKO ZA TELO Z IZVLEKČKOM SONČNIČNEGA OLJA, TER KARITEJEVEGA MASLA
Izdelek, ki me je prepričal. Uporabljam ga samo za Kim, ki ji res odgovarja in še zelo lepo diši pikica moja. :) Trenutno uporabljam samo mini verzijo tega mleka, ker nisem vedela a me bo prepričal, vendar me je in ga mislim kupiti tudi v večji embalaži. :)


3. KREMA ZA ZAŠČITO PRED VETROM IN MRAZOM; Izdelek, ki ga ponovno uporabljave kar obe, mamica in hčerkica. :) Prijetna in ne tako mastna krema za obraz, ki je primerna za mrzle in vetrovne dneve. Vsebuje karite maslo, mandljevo olje, ter vitamin E.


Prav vse izdelke priporočam vsem puncam oz. ženskam, katere imate občutljivo kožo in pa tudi tistim, ki sem jim mogoče s to objavo, vzbudila zanimanje za izdelke kolekcije BUBCHEN. 

 




You Might Also Like

2 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca