L'OREAL PARIS / MAKEUP DESIGNER novosti

Lep pozdravček dame in moje spremljevalke! Zadnje čase sem noro zaposlena z blogom, lahko rečem da kar z obema blogoma. Veliko novosti je n...

Lep pozdravček dame in moje spremljevalke!
Zadnje čase sem noro zaposlena z blogom, lahko rečem da kar z obema blogoma. Veliko novosti je na vidiku in h krati tudi veliko novih sodelovanj. Še dobro da sem noseča in da imam več časa zase in posledično tudi za blog. Da omenim še tukaj... skupaj s Kim oziroma s svojo družinico smo odprli naš prvi Youtube kanal, ki ga lahko najdete pod imenom MODERNA MAMA https://www.youtube.com/channel/UCFU1Flulfz0bWA2ZDxGdInQ ). Dovolj o tem... danes bom pisala o najnovejših L'OREAL PARIS produktih, ki so te dni prišli na poličke drogerij.
Kot ste opazili nas je kar nekaj blogerk dobilo novitete in sama sem kar pohitela z oceno in prav tako za vas naredila swatche. 
L'oreal me je tokrat s svojimi makeup izdelki res noro navdušil.



LIP PAINT Matte & Lacquer
Krasne tekoče šminke, katere boste našle v 3 SIJOČIH in 3 MAT odtenkih. Njihova top prednost je, da so res izjemno pigmentirane in kremne, in to prav vse. Vse imajo enako embalažo, z enostavnim aplikatorejm. Dišijo božansko! MAT tekoče šminke, so drugačne od tistih ''pravih'' mat rdečil za ustnice. Te ustnic prav nič ne izsušijo, temveč vlažijo. Na ustnicah se ne posušijo popolnoma, tako kot sem sama ponavadi vajena. SIJOČI odtenki so perfektni na ustnicah in pustijo tisti pravi-čudoviti lesk. 
Najbolj sta mi pri srcu 2 odtenka in sicer MAT 201 Hollywood Beige & SIJOČI 101 Gonw with the nude...res my favorite, prav zato ker sta nude in sama prisegam na te barve. S temnimi se nikakor ne morem ujeti, a sta vse eno čudovita. 

LIP PAINT / LACQUER



LIP PAINT / MATTE



INFAILLIBLE BLUSH PAINT The Ambers & The Pinks
Na poličke sta prišli tudi 2 čudoviti paletki rdečil za lička. 
Na voljo sta v 2 odtenkih in sicer THE AMBERS, katera vsebuje bolj zemeljske tone in pa THE PINKS, katera vsebuje bolj roza tone. Paletka vsebuje 5 različnih odtenkov in prav vsak lepo diši. 
Vsak odtenek ima tudi svoj ime, katere sem napisala na slikah pri swatch-ih. Pri obeh paletah boste našle odtenke, ki so svetleči in pa tudi odtenke ki so bolj mat. Pigmentiranost je zadovoljiva in navdušila me je predvsem paletka z zemeljskimi toni The Ambers, katera se mi zdi bolj primerna v prihajajočih toplih dneh. 




FALSE LASH SUPERSTAR XFiber Maskara
Poleg vseh teh izdelkov sem v test prejela tudi njihovo najnovejšo maskaro, ki obljublja izjemno in ekstremno dolge trepalnice.
Od kar sem noseča so moje trepalnice postale izjemno kratke in krhke. Sem mislila, da je z maskarami nekaj narobe ko sem jih nanašala, a kar hitro ugotovila da so postale krajše in redkejše. :(
Še dobro, da sem v test prejela to maskaro, saj mi ''rešuje življenje''. Embalaža je v črno-vijolični barvi in prav v tej embalaži se skrivata 2 različni krtački. Zakaj kar 2? Prva je za prvi korak, korak ki trepalnicam poda volumen in druga je za drugi korak, katera trepalnice še povzdigne in podaljša. 
Kot sem že omenila, z maskaro sem zadovoljna saj moje boge trepke rešuje. :)


Komaj čakam, da preberem še ostale ocena svojih sobolgerk.
LP, Sandra!


You Might Also Like

2 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca