BOŽIČNI MAKEUP

Pozdravček damice! Ste se že odločile kakšen bo vaš Božični Makeup ali ste bolj za Novo letni makeup? Meni osebno bolj pomeni Božič, ker ...

Pozdravček damice!

Ste se že odločile kakšen bo vaš Božični Makeup ali ste bolj za Novo letni makeup?
Meni osebno bolj pomeni Božič, ker je resnično družinski praznik. Skratka na ta praznik dam več.
Letos bomo imeli Božično večerjo kar pri nas in vse mora biti popolno, tudi makeup.
Odločila sem se da vam v tokratni objavi zaupam kateri produkti se bodo našli na mojem obrazu na Božični večer.


Makeup bo bolj minimalističen z dodatkom rdeče šminke, ki bo tista pika na i. 

1. Za podlago bom uporabila mojo najboljšo podlago CATRICE HD LIQUID COVERAGE, katero sem letos tudi uvrstila med top izdelke leta 2016---> goo.gl/eHNqKU
2. Korektor prav tako iz objave o top makeup izdelkih MAYBELLINE INSTANT ANTI-AGE EFFEKT
3. Vse skupaj bom zafiksirala s pudrom v kamnu znamke BELL. 
4. Nadaljujem na obrveh na katerih uporabim CATRICE EYE BROW svinčnik in da ji lepo fiksiram uporabim še L'OREAL BROW ARTIST SCULPT. 
5. Na vekah bom uporabila nežne, rjavo-nude odtenke iz paletke THE BALM NUDE DUDE.
6. Razmišljam še o eyelinerju, če ga uporabim bo to definitivno BELL.
7. Na trepalnice bom nanesla BELL maskaro LONG & VOLUME MASCARA.
8. Lička bom poudarila z rdečilom L'OREAL BLUSH SCULPT, ter z GOLDEN ROSE HIGHLIGHTER STICK. 
9. Ustnice bodo ta Božični večer res pika na i in bodo živo rdeče. Za to bo poskrbel AVON PERFECT REDS.





Dame, kaj pa se bo našlo na vašem obrazu? Bi mi katera zaupala? 
Lepo preživite Božič! <3

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Vsepovsod iščem tale korektor pa nimam sreče :/ super objava! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca