SVICHKA- Najbolj dišeče darilo

Pozdravček damice! Pripravila sem vam najbolj dišečo objavo do zdaj, ki je h krati idealno darilo za praznične dni.  Sama obožujem svečke...

Pozdravček damice!

Pripravila sem vam najbolj dišečo objavo do zdaj, ki je h krati idealno darilo za praznične dni. 
Sama obožujem svečke, eterična olja, na splošno vse mogoče dišave, te pa mi še toliko bolj prijajo v zimsko-mrzlih dneh. 
Pred kratkim sem odkrila slovenski produkt SVICHKA http://www.svichka.si/, ki me je že z samim izgledom navdušil. 
Gre za dišeče svečke, ki so naravno in ročno izdelane iz 100% naravnega sojinega voska, brez dodatka GSO (gensko spremenjenih organizmov). 
Predvsem me je navdušilo to, da ima dodane naravne dišave, ki ne vsebujejo nobenih parabenov ali ftalatov. V svečkah z imeno NEKAJ DIŠEČEGA, boste našli le bombažni stenj, ki pa ne vsebuje cinka ali svinca. 
Svečke resnično ustvarjajo čudovito vzdušje, sploh v večernih uricah ko meni osebno svečka najbolj prija, ta naj bi gorela cc 25ur.



Na voljo so 4 različni in predvsem redki vonji:
- LIPA
- MANGO
- VONJ BOŽIČA
- FIGA Z RJAVIM SLADKORJEM

Kot sem že omenila me je res navdušila že sama embalaža. Čudovita belo-okrašena škatljica s pokrovčkom, v kateri se skriva NEKAJ DIŠEČEGA. Samo svečko boste potem našli v steklenem kozarčku, kateri je minimalističen a zelo izviren. 
Veliko krat me svečke razočarajo, predvsem zato ker hitro izgubijo svoj vonj. Ko jo kupim diši noro, ko pa jo prižgem o tistem čudovitem vonju ni duha ne sluha. 
Res pa je tudi to, da imam sama zelo velik prostor v katerem se nahaja več prostorov skupaj (kuhinja, jedilnica, dnevna soba in balkon) in zaradi tega določene svečke ne pridejo do izraza s svojim vonjem. Ta pa me ni pustila na cedilu in celo presenetila mojega partnerja, kateri ponavadi bolj prisega na eterična olja. 
Aha, pozabila sem omenita katera dva vonja sem si sama izbrala MANGO in VONJ BOŽIČA.
Seveda takoj ob prejetju svečk sem najprej prižgala svečko z vonjem Božiča in v istem momentu me je pustila brez besed. Dišalo je celo stanovanje.



Svichko boste našli tudi na njohovi FB strani, kjer jim le podarite svoj LIKE.
https://www.facebook.com/svichkaa/

Lepi Božični pozdravčki! 

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca