ZAZNAMOVAL ME JE AVONOV MARK!

Pozdravljene lepotičke! O čem govorim?! Mislim, da boste kar hitro ugotovile saj o Marku piše že ogromno blogerk. Gre za najnovejšo Avon l...

Pozdravljene lepotičke!

O čem govorim?! Mislim, da boste kar hitro ugotovile saj o Marku piše že ogromno blogerk. Gre za najnovejšo Avon linijo, katera dobesedno zaznamuje in sicer govorim o makeup liniji MARK. 
Blogerke smo bile v mesecu februarju na predstavitvi prav te linije in mene je tale Markec že tam navdušil. V sami linije boste našle izredno pigmentirane šminke, barvice za oči. primerje, podlage, senčila, maskara, glossi, bronzerji, fiksator... lahko da sem še kaj pozabila. Obljubim, da vas bo že na prvi pogled navdušil sam dizajn, sama embalaža, ki prav kliče po fotografiranju. Črno-bela kombinacija mu (Marku) preprosto paše.

Na samem eventu sem prejela 3 različne produkte iz linije Mark in sicer: Primer, Gloss in Lak za nohte. V času 8 marca pa sem prejela še eno rdečilo za ustnice in ker sem imela že vse tri produkte poslikane, rdečilo v slike nisem na žalost vključila a bom tudi njemu/njej namenila kar nekaj besed. 








MAGIX FACE PRIMER

Do sedaj nisem uporabljala veliko primer-jov, v redni uporabi pri meni je bil Catrice primer. Avon, Mark primer je zame čisto nekaj novega in res navdušujočega. Res me je zaznamoval. Iskala sem prav takega, ki zapolni moje vidne pore. Pore, katere so še bolj vidne od kar sem noseča, a sem ga našla in za to sem res vesela. 
Nanos pudra, po nanosu primer-ja je veliko lažji in finish je res super in svež. Diši čudovito! 

GEL SHINE NAIL ENAMEL
Lak za nohte s super prekrivnostjo. Zadostuje že en sam nanos. Lak sva testirala tako jaz, kot tudi moja mama in preprosto sva navdušeni nad kvaliteto in tudi samo barvo. Lak, ki ga imam je v odtenku MAUVELOUS 21899. Vam ga pokažem v kakšni Instagram objavi.

GLOSSY TUBE LIP GLOSS

To je tretji produkt, ki se je skrival v naši vrečki. Gre za Lip gloss v tubici, sama sem ga prejela v odtenku APPLE RED. Priznam, da redko kdaj kupim kakšen gloss, raje prisegam na dolgo obstojne šminke. Vendar mi zadnje čase tale gloss prav paše in je kar redno z menoj v torbici. Pigmentacija ni prav super, ubistvu kar slaba...a mojim ustnicam doda tisti čudovit fresh look. Ne morem pa mimo tega čudovitega vonja. 

Kot sem že omenila, nas je Avon prijetno presenetil v času 8.marca. Prejela sem čudovito rdečilo za ustnice znamke Mark. Bolj me ne bi mogli navdušiti. Že ko sem na sami predstavitvi opazovala Niko pri ustvarjanju ombre looka na ustnicah, so me prav te šminke noro navdušile. Prejela sem jo v odtenku UPTOWN PINK. Namenim ji lahko same pohvale. Rdečilo je super pogmentirano, negovalno, zelo lepo diši in ustnic prav nič ne izsuši. 

O Marku je pisalo že kar nekaj naši blogerk in z veseljem nekaj povezav delim tudi z vami. 


http://beautyfullblog.si/top-sedem-avon-mark-licil/

https://dainte-blog.blogspot.si/2017/02/mark-x-avon-event.html
http://zalabell.com/avon-mark-line/
https://lacqueredbits.com/2017/02/avon-mark-daring-creative-trendy/
http://lowmaintenancebeauty.com/2017/03/my-6-open-mascaras-review-photos-mojih-6-odprtih-maskar-ocena-fotografije.html

Uživajte ob branju!



You Might Also Like

2 komentarji

  1. Hvala za omembo Aleksandra <3 Meni je tudi tale lakec zelo lep. Celotna kolekcija pa zelo fotogenična *_*

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za omembo Aleksandra <3 Meni je tudi ta lak zelo všeč. Da o embalaži sploh ne govorim :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca