OCENA; Essence NIGHT CLUB paletka & swatches

Za rojstni dan sem dobila tole čudovito paletko s čudovitimi barvami in sicer Essence NIGHT CLUB - 04 Already midnight?.  Priznam da sem lj...

Za rojstni dan sem dobila tole čudovito paletko s čudovitimi barvami in sicer Essence NIGHT CLUB- 04 Already midnight?. 
Priznam da sem ljubiteljica temnih odtenkov, na splošno obožujem smokey eyes.



Senčke bi bile lahko malenkost bolj pigmentirane, vandar so meni vse eno zelo čudovite.
Edina ki jo ne maram je tista turkizno modra zgoraj, ne vem no...meni na splošno modre barve za moje rjave oči, nikakor ne sedejo. Ostale so pa božanske.
Ebalaža je zelo prisrčna, primerna za toaletno torbico, zravn je tudi aplikatorček z gobico in čopičem.

No tukaj pa so še  swatches....





You Might Also Like

1 komentarji

  1. Imam tudi sama tole paletko, samo v zlatih in rjavih barvah (: se mi tudi zelo dopade!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca