KERASTASE AURA BOTANICA: Predstavitev + Moja izkušnja

Pozdravček damice! Približno 3 tedne nazaj sem se potepala na blogerskem eventu, natančneje v najnovejših prostorih L'Oreal Akademije ...

Pozdravček damice!

Približno 3 tedne nazaj sem se potepala na blogerskem eventu, natančneje v najnovejših prostorih L'Oreal Akademije. Prav tam je potekala predstavitev najnovejše KERASTASE linije, AURA BOTANICA. Čudoviti predstavnici Ina Rakas in Vanja Božič sta nam predstavili to čisto naravno linijo. Gre za linijo 4 različnih produktov, kateri vsebujejo res fantastične sestavine. 
Linija ponuja izredno učinkovito nego las, nudi izjemno okrepitev še tako nevitalnih las. Lasje so lahkotni in prav nič obteženi. 
Kot sem že omenile boste v liniji našle 4 produkte in sicer:
- NEŽNA AROMATIČNA KOPEL (šampon)
- HRANILNA GLOBINSKA NEGA
- AROMATIČNA HRANLJIVA MEŠANICA OLJ
- VLAŽILNA DVOFAZNA OLJNA MEGLICA
Vso linijo sta kar nekaj časa testirali 2 naši ambasadorki AJDA SITAR in KARIN ŠKUFCA in vso svojo izkušnjo nam tudi zaupali. Po vseh besedah predstavnic me je najbolj navdušil produkt Vlažilna dvofazna oljna meglica, prav zato ker je nekoliko drugačna od vseh lasnih produktov, katere sem do sedaj že uporabljala. Gre za meglico, ki poleg cvetlične vode vsebuje tudi 4 hranljiva olja (jojoba, avokado, kokos in argan). 
Po vsej predstaviti je sledila super pogostitev z samimi zdravimi prigrizki. 











                                       PHOTO BY: Peter Irman

Sama sem imela čast testirati 2 produkta iz te linije, Aromatično kopel za lase in pa Hranilno globinsko nego. Rada bi vam zaupala svojo lastno izkušnjo, zato sem se odločila da izdelkom podarim tudi delček te objave. To nista prva dva Kerastase produkta, katera sem že uporabljala na svojih lase. Do sedaj me še noben ni prav nič razočaral in tudi v ta dva nisem dvomila. Bi bila pa res vesela, če bi lahko testirala tudi meglico iz te linije. Tu pa je še ena iz med objav na mojem blogu.
http://www.angelbeauty.si/2016/04/kerastase-elixir-ultime-fondant.html


NEŽNA AROMATIČNA KOPEL 250ml
Že po imenu samem deluje čisto drugače kot pa ostali šamponi. Kopel za lase, sliši se zanimivo kajne? Luksuzna embalaža, v kateri se skriva 250ml kopeli. Kopel NE vsebuje sulfatov in prav tako tudi nič silikonov, tako da lasje po sami uporabi niso prav nič oteženi. Glavna sestavina KOKOSOVO OLJE, nudi lasem svobodo, sij in vitalnost. Pa je pri meni dosegel tak učinek?
Priznam, da me je malo skrbelo glede mojih mastnih las, ker je v bistvu ta linija bolj namenjena močnim, suhim in poškodovanim lasem, kar pa moji niso. Sama imam res kar masten in tanek las. Me je pa seveda navdušilo prav to, da lasje niso oteženi, kar je pri mojih tankih lase zelo pomembno. 

Ob prvem nanosu šampona na moje lasišče, ni bilo prijetno...no res da je čudovito dišalo, a vendar se je slabo penilo in občutek sem imela da so lasje zelo ''krepasti''. A sem rutino vse eno nadaljevala. 
Ko sem lase osušila z brisačo je bil občutek še vedno enak, a ko sem lase posušila s fenom se je le izkazal tisti pravi učinek šampona in me res zelo navdušil. Lasje so bili res gladki, mehki in prav nič težki, kot da bi jih naknadno oblikovala z likalnikom za lase. Edina mala negativna lastnost pri uporabi te kopeli, ki sem jo opazila že po prvi uporabi je ta da se mi las malenkost hitrje zmasti kot pa pri ostalih šamponih. Produkt lahko kupita samo v frizerskih salonih, cena 24,50€. 



HRANILNA GLOBINSKA NEGA 200ml
Kerastase kreme za lase, so mi še predvsem všeč. Tokrat sem testirala njihovo izjemno lahko, kremasto teksturo, ki lasem nudi zaščito pred vlago. Glavne sestavine kreme so KOKOSOV OLJE, ARGANOVO OLJE in SONČNIČNO OLJE. Kot sem že omenila so moji lasje dolgi in tanki, hitro se vozlajo in zelo težko jih razčešem. A tu je čisto drugače! Lase sem razčesala brez kakršnega koli problema. Tako so bili čudoviti, da sem svojo roko neprestano imela v laseh. 

Kremo sem uporabila tako kot da bi uporabila balzam, se pravi po 2 nanosih šampona je sledil nanos še same kreme. Tudi ta produkt se lahko kupi v frizerskih salonih, cena 30€. 



Hvala za pozornost!


You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca