MY HAIR ROUTINE

Pozdravček damice! Danes vam bom z veseljem predstavila izdlke, ki jih trenutno uporabljam za svojo nego las. Naj vam najprej povem kaj ve...

Pozdravček damice!
Danes vam bom z veseljem predstavila izdlke, ki jih trenutno uporabljam za svojo nego las.
Naj vam najprej povem kaj več o svojih laseh in lasišču.
Skratka... sama imam tanke, vendar dovolj goste lase, ki so hitro nagnjeni k mastenju, sploh lasišče.
Konice imam občasno kar suhe, zato težko najdem tudi tisti idealni šampon zase, da las ne bi preveč zmastil, niti konice preveč izsušil. Ker imam tanke lase, se mi zelo hitro naredijo vozljički, se pravi se vozlajo. Jih moram kar parkrat na dan razčesati. Sem pa zelo vesela ker mi zelo hitro rastejo, že od nekdaj. Moram pa priznati, da so moji lasje iz leta v leto boljši in lepši, ne vem kako je to možno, vendar je... v mlajših letih so bili moji lasje bolj redki in še bolj mastni. Mislim da mi je pomagala tudi malo moja nosečnost in nosečniški hormončki, ker se je tudi moja koža na obrazu izjemno popravila. No pa naj vam predstavim svoje izdelke, jih trenutno najdete v moji kopalnici. Mogoče ste jih pričakovali kaj več, glede na to koliko jih imajo druge bloggerke. :) Jah tko je, ko si mamica in imaš kup stroškov, si pač ne moraš toliko privoščit. Izdelke bom predstavljala tako kot sledi moja nega las vsaj 2x tedensko.



1. Šamon & Balzam
Šampon, ki ga trenutno uporabljam je šampon znamke Balea, namenjem SUHIM in POŠKODOVANIM lasem. Uporabljala sem jih že kar nekaj, tudi balzame..  http://sandryca.blogspot.com/2014/04/ocena-balea-balzam-za-lase-figa-in.html.
S to znamko sem še kar zadovoljna in jo občasno kar kupujem, vendar me balzam ni preveč prepričal. Imajo pa zelo lepe vonje, sploh volj fige, ter trenutne izbire manga in aloe vere.
Balzam, ki je ekstremno dober, ne morem ga prehavalit. Namenjen za obnovo in lažje razčesevanje normalnih las z občutljivim lasiščem. Ko porabim sedanji šampon, kupim definitivno isti šampon kot imam balzam. Diši zelo lepo, saj vsebuje izvlečke lana in sladkega mandlja.

2. Maska za lase
1x do 2x tedensko uporabim tudi masko za lase in takrat ne uporabim balzama za lase.
V kopalnici boste našli 2 maski za lase in sicer LOREAL PROFESSIONNEL (absolut repair), ki je namenjena za obnovo zelo poškodovanih las. Več o tej maski si lahko preberete tukaj http://sandryca.blogspot.com/2014/08/loreal-professionnel-sampon-in-maska-za.html.
Druga maska, ki pa jo prav tako redno uporabljam pa se imenuje VATIKA NATURALS (negovalna in obnovitvena maska) Vsebuje med in rumenjak. Več o maski si preberite tukaj http://sandryca.blogspot.com/2014/03/ocena-vatika-naturals-negovalna-in.html.

3. Kartača za razčesavanje las
No pa jo imam tudi jaz, krtačo za lase, katero ste bloggerke tako hvalile. Popolno za moje zvozlane lase. Lase ekstremno hitro počešem, las skoraj nič ne potrga. Original krtačo dobite kar za lepe denarce, sama pa se jo kupila v DMu za zelo manjšo ceno.


4. Olje za konice
Redno uporabljam 2 oljčka za lase oz. za konice. LOREAL PROFESIONNEL- Mythic oil, ki je namenjen za barvane lase (se redno barvam). To je olje ki ga ne morem prehvalit...  http://sandryca.blogspot.com/2013/12/ocena-mythic-oil-olje-za-sijaj-barvanih.html.
Drugi pa je firme ORIFLAME- Restor therapy, namenjen za razcepljene konice. Top zadevica, ga redno kupujem in ga bom še dalje. http://sandryca.blogspot.com/2014/01/ocena-oriflame-hairx-restore-therapy.html

5. Lak in gel za lase
Brez tega preprosto ne morem. LOREAL PROFESSINNEL- Wild stylers, gel za razmršen videz. Obožujem ga, saj mi da vsaj tisti mali kanček volumna. http://sandryca.blogspot.com/2015/01/loreal-professionnel-scruff-me.html
BALEA- Lak za lase, ga uporabljam že leta in leta... ne morem brez njega, saj ne prenesem da mi lasje štrlijo okoli. :)

Ufff že dolgo se nisem toliko razpisala, se vidi da je Kim v vrtcu. :) 
Upam da vam je bil postek všeč, LP!


You Might Also Like

10 komentarji

  1. Sama sem imela za šampon z lanom in mandljem kot imaš ti balzam - in sem bila navdušena, res je dober. Priporočam nakup :) pa Le petit marseillais maska za lase - rumena, za suhe in poškodovane konice - je tudi zelo zelo dobra. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem imela rumeni šampon in balzan in sta tudi super :)

      Izbriši
  2. Krtača Ulala pa je meni osebno katastrofa! Sem bila tako razočarana, ne more se primerjat z običajno TT krtačo https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT1c09Z3sJKxD_xfn667D2HBiQ92lw095tHO5oycrec9dP3fhzIHCs2ZYg , ki jo mam že 2 leti al več, pa še je skoz dobra in nikoli ne cuka.  

    Ti dve maski, ki ju uporabljaš bi pa radevolje sprobala. Moram it v nabavo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res? Očitno je meni že ta dobr, original pa je očitno top :D mogoče jo pa bližnji prihodnosti kupim :)

      Izbriši
    2. Kupila sem še tud druga verzijo tangle teezer aqua splash, sebi, sestri in nečakinji pa smo bile tudi razočarane :( se mi zdi, da je ni čez navadne TT.
      Vidim, da je sicer kar dosti pozitivnih odzivov, mogoče mam jaz tak občutljivo lasišče al kaj :P

      Izbriši
  3. Sama uporabljam isto krtaco in morem reci, da je ne menjam za nic na svetu. Lase mi razcese brez cukanja in jih lepo zgladi. Svoje delo opravi odlicno. Kje si kupila izdelke Mythic oil, masko in olje za lase? Prebrala sem veliko pohval za tole masko in bi jo rada preizkusila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Loreal profesionnel, se kupi večinoma v frizerskih salonih!
      Hvala za komentar :)

      Izbriši
  4. Ta krtača je zlata vredna! Jaz imam isto! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I really like your post! :) Krtače pa so itak top, tu ni debate :)

    Come check out my blog: http://naturallymarcela.blogspot.com/2015/01/best-of-2014.html

    OdgovoriIzbriši
  6. ta glavnik je top :333 in super olja za lase,moram probat katero.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca