OCENA; Mythic Oil- Olje za sijaj barvanih las

Pozdravček! Že kar nekaj časa testiram Lorealov izdelek MYTHIC OIL , ki je namenjen za barvane lase. Posebna mešanica ponuja bleščeči sija...

Pozdravček!
Že kar nekaj časa testiram Lorealov izdelek MYTHIC OIL, ki je namenjen za barvane lase.
Posebna mešanica ponuja bleščeči sijaj in zaščito.


Smo olje vsebuje LANENO in BRUSNIČNO OLJE in je zelo prijetnega, nežnega vonja.
Edino kar me je pri olju zmotilo je, da so moje konice las še vedno suhe in se še kar cepijo.
Olje uporabljam po vsakem pranju las, ko so lasje še vlažni jim dodam 2 nanosa olja in stem še oblikujem pričesko.  Naj povem, da lase perem 2-3x tedensko.
Najbolj mi je bilo všeč to, da zelo lepo zgladi lase in jim podari sijaj.

Ima super aplikator, deluje kot nekakšen sprejček. :) Tudi embalaža me je prepričala.
Vendar sama olja ne bi kupila, ker so moje konice še vedno precej suhe in tudi denarno je zame predrag.


You Might Also Like

4 komentarji

  1. I wanted to buy this but I have a problem with dry hair ends too, xoxo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Potem je podobno kot s tistim drugim Lorealovim, Extraordinary oil :) Veliko sem pričakovala od njega, ampak v bistvu glede na ceno ni presenetljivih rezultatov :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za oceno! Jaz trenutno uporabljam Schwarzkopf Gliss Hair Repair (zlatega) in je izredno učinkovit za moje suhe konice (niso razcepljene, samo suhe)... In petkrat cenejši. :P

    theundercoverprincess.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta olja v spreju so meni super, jaz trenutno uporabljam od Schwarzkopfa enega in sem več kot zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca