OCENA; BALEA balzam za lase- FIGA IN EKSTRAT BISERA

Pozdravček punce! Tokrat sem testirala BALEA balzam za lase- FIGA IN EKSTRAT BISERA. Na splošno me ponavadi izdelki za lase kolekcije Bale...

Pozdravček punce!
Tokrat sem testirala BALEA balzam za lase- FIGA IN EKSTRAT BISERA.
Na splošno me ponavadi izdelki za lase kolekcije Balea niso prepričali, sploh ne šamponi.
A sem vse eno kupila še balzam za lase, da se vse eno prepričam ali je vreden nakupa.


Diši zelo, ampak res zelo lepo. Vonj fige z ekstratom bisera, čeprov mi prov nič ni jasno glede tega ekstrata bisera. :) No važno da laski lepo dišijo. :)
Sama imam tanke in kar goste lase, zelo se mi feclajo in hitro delajo vozlički, zato jih moram neprestano česati. Zato je balzam pri meni oz. po vsakem pranju obvezen.


Balzam Balee je super, naredi lepe in voljne lase, z lahkoto jih razčešem. Pa se poceni je, sicer ne vem cene, ampak se ve da Balea ni draga. :)
Sam balzam pa je namenjem bolj za krhke lase. Prav danes sem ga do konca porabila in vem da ga bom ponovno kupila. :)
Izdelek je top.

LP, Sandryca **

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Sama omenjen balzam, šampon in masko uporabljam že nekaj časa, nizka cena gor al dol, izdelki so naravnost fantastični :) še dokaz več, da ni vse drago najbolje :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca