LOREAL PROFESSIONNEL; Scruff me

Lep nedeljski pozdravček damice! Tokrat sem kar lep čas ocenjenvala izdelek LOREAL PROFESSIONNEL; Scruff me gel za razmršen in neurejen v...

Lep nedeljski pozdravček damice!
Tokrat sem kar lep čas ocenjenvala izdelek LOREAL PROFESSIONNEL; Scruff me gel za razmršen in neurejen videz.


Preprosta embalaža v kateri se skriva 150 ml gela. Praktičen aplikator, kateri me je najprej prepričal.
No skratka... sama imam zelo raven las, kateri nima kaj preveč volumna,  zato se takih izdelkov prav nič ne branim, saj mojim lasem podarija vsaj tisti mali kanček volumna, katerega si tako noro želim.
Že od nekdaj sem rada uporabljala pene za lase, ki sem si jih ponavadi nanesla na mokre lase, pred feniranjem las. Zelo sem bila navdušena, saj sem vsaj tisti dan imela takšno frizuro, kakršno sem si vedno želela imeti.
Izdelek Scruff me ima isti namen...lasem podariti volumen in razmršen videz, kot nekakšno neurejeno pričesko.
Gel rjave barve ima nekakšen specifičen vonj, ki me pa ni čisto prepričal.
No na vonj se nisem kaj dosti ozirala, gel sem si nanesla na lase osušene z brisačo, in gel razporedila po lasnih konicah, nato pa sem lase dobro posušila s fenom.
Končni izdelek je bil super, ogormno volumna...jejjj :D.
No samo ene negativna stvar, ki bi jo rada izpostavila pa je, lasje se mi po nanosu tega izdelka izjemno hitro zmastijo, pa gela nisem nanaša blizu lasišča.
No, to me ni toliko odbilo, da ga v nadaljno ne bi uporabljala. :)



Sandryca!

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Tole bi pa morda blo zame :) čeprav bi me verjetno motilo hitro mastenje las :\

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca