OCENA; Oriflame- Hairx restore therapy (split ends serum)

Oriflame mi je v test poslal izdelek za moje laske in sicer Oriflame- Hairx restore therapy (split ends serum) . Izdelek  sem že izpostavil...

Oriflame mi je v test poslal izdelek za moje laske in sicer Oriflame- Hairx restore therapy (split ends serum). Izdelek  sem že izpostavila v postu kjer sem predstavila svojo najljubšo kozmetiko meseca decembra. In tu je obširnejša ocena.


Serum namenjen za lasne konice, ki so razcepljene. Sama imam kar dosti problemov z razcepljenimi konicami in moram reči, da me je izdelek prepričal in konice res izgledajo lepše na dotik in prav tako tudi na izgled. 
Izdelek uporabljam 2x tedensko in sicer po vsakem pranju las. Serum sem nahaja v prikupni 30ml flaški, ki ima priročen aplikator.
Na konice prstov si nanesem serum, si ga malo razmažem in nato nanesem po konicah svojih las.
Ima zelo prijeten, nežen voj in in moram reči, da moje konice zgledajo res lepše in bolj sijoče.
Čeprav ga izgleda malo, ga imam že kar lep čas in po pranju ga uporabim res minimalno.


You Might Also Like

6 komentarji

  1. Fino, bo potrebno stestirat :) xo
    _______________________________
    http://naturallymarcela.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Nice :)

    Big international giveaway on my blog-win a 200$ worth dress :

    http://ninafashionshow.blogspot.com/2014/01/were-starting-with-presents.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaj pa po daljši uporabi? Meni so podobni serumi (silikoni) vedno še bolj uničili konice. Edino na kar prisegam sedaj in mi pomaga je olivno olje in pa kokosovo olje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem kar nekaj časa uporabljala in mi full odgovarja :)

      Izbriši
  4. ful dobro :) olja, serumi in podobno so vedno v tako majhnih flaškah ampak je čudež za kako dolgo ostanejo :) na srečo jih daš gor samo malo tako, da brez problema ostanejo za nekaj časa :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca