AYUR-VANA- Body care gel & Face scrub + GIVEAWAY

Pozdravček dame! Tokrat sem testirala tukaj neznano francosko kozmetično firmo AYUR-VANA , ki izhaja drugače iz Indije.  http://www.ayurvan...

Pozdravček dame!
Tokrat sem testirala tukaj neznano francosko kozmetično firmo AYUR-VANA, ki izhaja drugače iz Indije. http://www.ayurvana.fr/ Kontaktirali so me ža kar kašen mesec nazaj in sama sem res hotla do dobro stestirati njihovo kozmetiko.
Poslali so mi 4 različne izdelke, ki naj bi bili čisto na naravni bazi. In definitivno so, ker  je kozmetika res nekaj neverjetno dobrega.
Izbrala sem si 2 izdelka za testiranje,  2 pa bi rada podarila vam svojim spremljevalkam bolga, da bi lahko še kaka od vas stestirala tole zadevico.
Skratka, paketek je vseboval: FACE SCRUB, BODY CARE GEL, DNEVNO in  NOČNO KREMO, ki pa ju bom podarila eni od vas....več o GIVEAWAYU na koncu!



1. FACE SCRUB 75ml
Piling za obraz, ki prav nič prijetno ne diši, je pa zato toliko boljše. Scrub natančneje vsebuje cimetovo in lotusovo olje. Primeren je za vse tipe kože. Je normalne teksture, ne pregosto niti preredko. Zelo nežen piling, a vendar zelo učinkovit pri odstranjevanju odmrlih kožnih celic in nečistoč. Uporbljam ga 2x tedensko in všeč mi je to da mi ne izsuši kože, ki je že tako suha v teh zimskih časih. Ni občutka zategovanja kože


2. BODY CARE GEL 75ml
Same super sestavine se skrivajo v tem gelu za telo...  Rožna voda, ki mehča suho in občutljivo kožo, ter čisti mastno. Aloe vera, poenoti kožo in pomaga pri regeneraciji celic. Eterična olja sladke pomaranče in mandarine pa data koži piko na i. Moja koža je bilo po uporabi gela osvežena, hranjena in dobila sem občutek hidriranosti. Prav tako kot scrub je tudi ta namenjena za vse tipe kože. Vonj gela je prijeten in osvežilen.


V GIVEAWAYU Vam podarjam, kot sem že omenila DNEVNO in NOČNO KREMO 75ml.

Navodila so čisto simple :)
- Sledi mojemu blogu preko, FB STRANI BLOGA in preko BLOGLOVIN
- Povezavo deli na svojem FB profilu
- V komentarju pusti svoj mail
- Nagradna igra traja točno 1 teden

Good Luck :)

You Might Also Like

19 komentarji

  1. Super giveaway, naravno je vedno najboljše. :)
    Z veseljem bi preizkusila tile dve kremici. :)

    Sem izpolnila vse pogoje. :P
    tanja.kanc@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Naredila vse potrebno za sodelovanje! :)

    moj mail: patricija.skvorc@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. izpolnila vse pogoje :) natalijakriz@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. sledim ti na fb prek: Simona Ribič
    na bloglovin': simonca
    delila na svojo fb stran :)

    mail: simona.meow@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. zlata.gaspar@gmail.com :) zredila vse

    OdgovoriIzbriši
  6. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  7. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sodelujem, z veseljem bi sprobala izdelke, ker še vedno iščem popolno kremo za moj suh obraz :) preko fb in bloglovin ti sledim z uporabniškim imenom Julija Raišp :) mail: julija.raisp@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Opravila vse potrebno, moj mail je: barbara.pintar1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. vse uredil, moja elektronska pošta je - robipintar@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Sodelujem po navodilih. Mail: smybody@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. sledim ti na fb prek: Mia Majerr
    na bloglovin': Mia Majerr
    delila na svojo fb stran :)

    E-mail: mia.majerr@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Sledim tako na Fb profilu kot na Bloglovin-u z imenom Klavdija Firšt... delila povezavo: https://www.facebook.com/klavdija.first/posts/10205805323282477

    Moj mail: klavdija.first@gmail.com

    Lp :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Izpolnil vse, kar piše. Moj mail pa je zzzblj3@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Vse opravljeno.
    FB Danijela Dackica Zdravkovic BLOGOVIN Dackica
    danijela_zdravkovic@yahoo.com
    Super giveaway, z veseljem bi preizkusila kremice.

    OdgovoriIzbriši
  16. Opravila vse, saj bi z veseljem preizkusila tako kvalitetne kremice. Moj mail pa je zzzblj1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo zanimivi izdelki, z veseljem bi preizkusila nekaj s pridihom Indije.

    Izpolnila pogoje, moj email pa je: apsara1981@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Rečeno-vse narejeno.

    matejka.novak@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  19. fajn, fajn .... sodelujem <3

    podlesek.petra@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca