NOVOLETNI GIVEAWAY

Hey girls :) Čas je za NOVOLETNI GIVEAWAY! V sodelovanju s Tadejo, ki jo najdete na FBju pod imenom IxchellƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷTadeja's art, sva ...

Hey girls :)
Čas je za NOVOLETNI GIVEAWAY!
V sodelovanju s Tadejo, ki jo najdete na FBju pod imenom IxchellƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷTadeja's art, sva se odločili da eni od vas podariva kos čudovitega nakita.

Vse kar morate narediti je:

1. Da podarite svoj lajk strani:
-IXCHELL- TADEJA'S ART
-ANGEL BEAUTY
 2. Postanite moj vidni follower :)
 3. V komentarju pustite svoj mail
 4. Giveaway se konča 9.1.2013

ŽELIM VAM VELIKO SREČE :)
Tu pa je še nekaj slikic nakita...ja vem božanski je :D




 


  

You Might Also Like

12 komentarji

  1. luškan giveaway! :)
    marusa.m@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super giveaway. Lajkam obe na FB kot Tatjana Gjerkeš, prek GFC pa te spremljam kot Taya.
    tgjerkes@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super giveaway! Luštkane zadevce. Si mi dala inspiracijo še za mojega, ko se ga že tako dolgo spravljam naredit!

    mail : yelllowdreams@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. všečkala sem obe strani (Nina J.) :P moj mail: ninagalerija@gmail.com
    superca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postani tudi moja vidna sledilka :)

      Izbriši
    2. desno bolj spodaj, piše spremljevalci... tam klikneš!

      Izbriši
    3. Hvala za odg. sploh nisem vedela :) sedaj pa je urejeno kolikor vem :P

      Izbriši
  5. Luštno :)
    petra.piskule@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. super giveaway :) GFC i fejs: Maja Tomšić

    majatomsi@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. uuu supergiveaway! :)
    GFC in FB: Urška Uršnik

    ursikaursnik@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca