SEPTEMBER FAVORITES

Pozdravljene damice! Vem da sem tole rubirko vsak mesec preskočila, od kar je moja mala v vrtcu ima mamica več časa zase in za svoj blog. A...

Pozdravljene damice!
Vem da sem tole rubirko vsak mesec preskočila, od kar je moja mala v vrtcu ima mamica več časa zase in za svoj blog. Ampak naj priznam, kar nimam zadnje čase neke inspiracije...sem se za tale postek kar malo prisilila, da kaj napišem. :)
Skratka...na vrsti so MOJI NAJLJUBŠI IZDELKI TEGA MESECA, naj samo poudarim, da ne bom pisala na dolgo in širioko, ker bodo nekateri izdelki dobili svoj post, v katerem jih bom podrobno opisala in ocenila.



1. IZDELKI AFRODITA HYLAURON- Gel za prhanje & Vlažilni losjon za telo
Trenutno moja 2 najljubša izdelka za telo, sploh me je navdušil VLAŽILNI LOSJON, ki ni preveč masten...ubistvu sploh ni masten. Ekstremno hitro se vpija in kljub temu zelo dobro vlaži kožo. 
Tudi GEL ZA PRHANJE je top, ga ne morem prehvalit. :)
Ta  2 izdelka bom še posebej ocenila v postu, ki bo v kratkem na mojem blogu!

 2. LOREAL PROFESIONNEL- maska, šampon in kremni gel za lase
Loreal izdelki zmagajo, nisem testirala še boljših izdelkov kot so ti. Skoraj mesečno me Loral preseneti z vsaj enim izdelkom. Trenutno uporabljam šampon  ABSOLUT REPAIR LIPIDIU (no kar mi ga je še ostalo), in prav tako je pri meni v uporabi njihova maska za lase. Več o šamponu in maski si lahko preberte tu, kjer si jih že ocenila....
http://sandryca.blogspot.com/2014/08/loreal-professionnel-sampon-in-maska-za.html
Sem pa na seznam izdelkov vključila tudi Kremni-gel za lase LISS & PUMP-UP, kljub temu da sem ga uporabila samo 1x, me je noro navdušila... Naloga izdelka je okrepljen volumen z žametno gladkimi lasmi, ščiti pa prav tako tudi pred  vlago...in ja to čisto drži!!!
Izdelek bom posebej tudi ocenila.
Če še mogoče niste zasledile v Giveawayu podarjam tudi ostala 2 izdelka te linije...
http://sandryca.blogspot.com/2014/09/jesenski-giveaway.html

4. MASKARA LOREAL- so Coture & PUDER DEBORAH- 24ore Perfect
2 super makeup izdelka. Maskaro sem zadela na strani DMa, puderček pa prav tako kupila v DM, 1+1 gratis. Oba izdelka bosta dobila oceno v svojm postu...tako da jih tukaj natančno ne bom ocenjevala. :)

4. SORAYA- vlažilna krema, s HIALURONSKO KISLINO 50ml
Dnevno-nočna krema, ki je pri meni redna uporaba, vsako dnevno... zelo lepo vlaži in ne pušča kože nič mastne. Zelo prijetno diši in je vredna nakupa. Ocenila sem jo tudi že v svoje postu
http://sandryca.blogspot.com/2014/08/ocena-soraya-izdelki.html
 

You Might Also Like

3 komentarji

  1. love it!

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. super stvari. :D moram v kratkem poskusiti nekaj od te afrodite, ker vidim, da vsi cenite te nove izdelke.:))

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  3. tudi sama sem navdušena nad lorealovimi izdelki za lase - intense repair maska mi je top :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca