MOM DIARY PART 4. - FINALLY KIM'S BABY ROOM

Hey Hey :) Spet je na vrsti mom diary ;), a ste že komaj čakale?! :) Po statistiki gledano, je to moj najbolj brani post... res zanimivo. ...

Hey Hey :)
Spet je na vrsti mom diary ;), a ste že komaj čakale?! :)
Po statistiki gledano, je to moj najbolj brani post... res zanimivo. Mogoče zato ker je nekaj drugačnega... ne vedno fashion, se strinjate?
No vem da sem že pred porodom obljubljala sneak a peek v Kimino sobico, ker pa me je moja punčka presenetila kar 3 tedne preklamu, mi seveda tega ni uspelo narediti.
Ker pa je moja punčka zelo pridna, mi je le uspelo poslikati sobico.
Moram pohvalit Kim, da zelo rada spi v svoji posteljici, res uživa, nočko prespi celo, res je zelooo priden otrok. Spančkat gre med 20 in 21 uro, spi do 5, se potem najeva, in potem zaspi še za kakšne 3 urce, tako da lahko rečem, da sem dejansko spočita. Res sem hvaležna za tako hčerkico.
Joj kar ne morem vrjeti, da bomo v soboto dopolnili kar 3 mesece že... čas beži prehitro.
Drug teden sledi PART 5....tako da don't miss it. ;)

Lp, Sandryca & Kimči <3
xoxo


You Might Also Like

24 komentarji

  1. Zelo lepa sobica...in Kiiim kako je zrasla :( Luštna punčka :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo krasna sobica. :) popolna za popolno punčko. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ful lepa sobica, še posebej tisti baloni <3 punčka pa je tako čudovita <3

    OdgovoriIzbriši
  4. iii, ful lepa sobica! Kim je pa prava lepotička <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Res zelo lepa sobica. Kim je pa zelo velika, ali se meni samo zdi? Imaš pa veliko srečo, da tako dolgo aja v eno :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jo ko se je rodila je imela 49cm, sedaj ko bomo pa 3 mesece stari imamo pa že okol 59cm...tko da hitro raste moja punči :)

      Izbriši
  6. Kok je že zrasla! <3 Balončki so najlepši:)

    OdgovoriIzbriši
  7. So beautiful!!! <3
    http://jeannays.blogspot.fi/

    OdgovoriIzbriši
  8. všeč (tudi meni naj baloni:))! pa sploh plus, ker mnogi pretiravajo z roza, če je deklica. pa pridna, da tok spi. uživajte še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita sobica, si me kar inspirirala, da tudi jaz pokažem sobico našega nagajivca, ko bo končana. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Wooow, je zrasla! A jo zalivate? :D
    Luškana sobica drugače. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobiva substral za hitrejšo rast :D
      Ja full se je ''potegnila'' :D

      Izbriši
  11. Fantastic blog! Do you have any hints for aspiring writers?
    I'm planning to start my own blog soon but I'm a little lost on everything.
    Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go for a paid
    option? There are so many choices out there
    that I'm completely overwhelmed .. Any ideas? Bless you!

    Stop by my web-site ... Website

    OdgovoriIzbriši
  12. I just couldn't go away your website prior to suggesting that I actually enjoyed the standard information an individual supply for your guests? Is going to be back frequently in order to inspect new posts

    My blog post :: sex - www.24sex.com.pl

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca