MOM DIARY

Hey dolls! Že nekaj časa razmišljam, da bi začela pisati dnevnik mamice, moje dogodivščine z mojo Kimči, dejansko kako jaz doživljam materi...

Hey dolls!
Že nekaj časa razmišljam, da bi začela pisati dnevnik mamice, moje dogodivščine z mojo Kimči, dejansko kako jaz doživljam materinstvo. No pa sem se le spravila, sem le prišla da tega da imam malo več časa, ampak to samo za to, ker bom sedaj nekaj časa živela pri svojih starših...po eni strani super, ker imam zelooo veliko pomoči, po drugi strani pa žalostno, zato ker mi je voda poplavila celotno stanovanje (počila cev) in je odstopil parket, uničilo je pohištvo, računalnik...ni da ni :((. Še dobro da je stanovanje zavarovano.
No pa pejmo raje na lepše teme :). Skrata moja miška bo 8 maja dopolnila že kar 2 meseca...noro kako čas hitro beži. Je že zeloooo živahna punčka, včasih jo komaj dohajam, ker je vsak dan nekaj novega.
Lahko resnično rečem da je ona moja POPOLNA SREČA <3.
Glede na to koliko je imela malo teže, ko smo prišli iz porodnišnice, samo 2400g, jih imamo sedaj že krepko čez 4 kg in tudi v rasti že zelo lepo napredujemo.
Da ne govorim o nakupovanju oblekic :)))) too much vsega...hihi... no krivca za to sta babi in dedi, ker ji non stop nekaj kupujeta...res je že prava fashionista.
No tukaj je pa še par slikic mene in moje male miškice. :)
Lepo bodite <3
xoxo, Sandryca







You Might Also Like

23 komentarji

  1. hah, kako hecn je un paketk parih slikic, me je kr nasmejala:D pa kako ima velike modre učke :D! Pravi srček :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful pictures, enjoy your weekend, xoxo.

    OdgovoriIzbriši
  3. joooj kok sta lepi. jaz se vaju kar ne morem nagledati. taka navihana punčka ej. :) čisti srček.

    xoxo, Nina

    OdgovoriIzbriši
  4. lepo pupo maš, pa kake očke <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je tale ideja o maminih dnevnikih :D Mala je pa itak cel cukerček *

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj kako luškano!

    Z veseljem te bom spremljala :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jst pa še sm nosečka, tkoda te bom z veseljem spremljala, že tudi sama komaj čakam na svojo princesko:) Drugače mi je pa res zelo žal slišat za poplavo v stanovanju, sploh človek ne pomisli da se lahko kaj takega zgodi:( upam, da vam je vseeno uspelo kaj rešit!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooo čestitke Tjaša :) Vrjamm da komaj čakaš svojo princesko :)

      Izbriši
  8. Haha, tistle kolaž zmaga! Res je luškana. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Juuuj kako luškana punčka :) pa jeii za babice in dedke, ki pomagajo :P upam, da čimprej zrihtaš stanovanje.... pa komaj čakam, da boš pisala o vsakodnevnih dogodivščinah na blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  10. SWEET BABY;)

    THX;)

    FOLLOW?

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiii kako sta luškani :) Upam, da čimprej zrihtaš stanovanje :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaz se kar topim ob gledanju slik tvoje princeske<3
    Bom z veseljem brala toje zapise.
    Glede stanovanja pa držim pesti, da se čimprej vse porihta.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca