{JESENSKI GIVEAWAY}

Drage moje damice! Z L'Oréal Professionnel vas te jesenske dni želimo razvajati. :) Kaj pravite na to?! :) Dvema iz med vas bomo poda...

Drage moje damice!
Z L'Oréal Professionnel vas te jesenske dni želimo razvajati. :) Kaj pravite na to?! :)
Dvema iz med vas bomo podarili izdelek DUAL STYLERS za vaše laske. 
Dual stylers je ubistvu kremni gel za oblikovanje vaše pričeske.
Prvi je namenjen za dekleta s kodri (obljublja definirane kodre, mehke na dotik in ščiti pred vlago, lasje so kontrolirani).
Drugi pa je namenjen za dekleta, ki želijo imeti gladke in ravne laske (ščiti prav tako tudi pred kodranjem). 



Sledite preprostim navodilom.....
- všečkajte ANGEL BEAUTY  & LOREAL PROFESSIONNEL
- sledite mi na TWITTERJU https://twitter.com/BEAUTYSandryca
- pofočakjte se v komentarju, pusti mail, ter napišite za kateri izdelek se potegujete
- poudarjam da nagradna igra poteka tudi na moji FB strani

GIVEAWAY SE KONČA TOČNO ČEZ 1  TEDEN,  6.10.2014!
GOOD LUCK ;)

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Sledim oboje, twitterja pa žal nimam. Ampak bi si pa želela sprobat tale izdelek za gladke in ravne laske! :)

    grudnikkatja@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Fajn giveaway :) Lajkam in sledim povsod , mela bi pa izdelek za gladke in ravne lase:))

    contactlippiehippie@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. zelo lepa nagrada :) opravila sem vse korake, imela pa bi izdelek za skodrane lase :)
    moj email: julija.raisp@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična nagrada! :))
    Sledim ti povsod, tudi na Twitterju. :) Imela pa bi izdelek za kodre. <3

    sandra15original@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca