OCENA; ETRE BELLE- maskara LASH X-PRESS & HYALURONIC

Pozdravček moje sledilke :) Tokrat sem testirala maskaro ETRE BELLE LASH X-PRESS & HYALURONIC ! Na splošno o maskari:  Lash-...

Pozdravček moje sledilke :)
Tokrat sem testirala maskaro ETRE BELLE LASH X-PRESS & HYALURONIC!


Na splošno o maskari: 
Lash-xpress & hyaluronic maskara združuje zavidljivo dolge, elegantne in privihane trepalnice z izrazitim volumnom. Sama maskara obljublja, da z nekaj sloji dosežete podoben učinek kot s podaljševanjem trepalnic.
Hialuronska kislina naj bi trepalnicam povrnila vlago, da postanejo elastične, se pravi zelo dobro upogljive. Kombinacija naravnih in sintetičnih voskov zagotavlja takojšnje prekritje vsake trepalnice z bogatim slojem barve.




MOJ MNENJE: 
Sama maskara, na pogled nič posebna. Tudi ščetka ni bila po mojem okusu, vedno sem vrjela..VEČJA je ščetka, daljše so trepalnice...ampak očitno se moti. :) Skratka ščetka me je totalno prepričala in presenetila. Ekstremno lahek nanos,  v parih korakih trepalnice izgledajo čudovito, ne pušča grudic, kar je meni najbolj pomembno. Trepalnice so zelo lepo privihane in prav tako dobijo čudovit volumen. Sem pa maskaro nanašala kar dolgo da sem prišla res do zadovoljivega videza...ampak anyway... JA me je prepričala.

Tu je še slikica, kako izgledajo moje trepalnice po nanosu maskare!

Vam je všeč? Meni je, samo cena NE :) cena maskare je kar 20€, za moj žepek definitivno preveč.
http://www.etre-belle.si/ 
https://www.facebook.com/etrebelleSlo

IN NAJ ŠE SPOROČIM, DA BOM NA SVOJEM FB PROFILU BLOGA PODARILA ISTO MASKARO, KATERO PODARJA ETRE BELLE! https://www.facebook.com/AngelBeauty99
 

You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca