15 LET ESSENCE KOZMETIKE - 15 DEJSTEV ESSENCE KOZMETIKE

Pozdravček dame! Joj, imam tako slabo vest. Malo sem zapustila ta blog in danes sem imela maraton fotografiranja, da sem si naredila malo ...

Pozdravček dame!

Joj, imam tako slabo vest. Malo sem zapustila ta blog in danes sem imela maraton fotografiranja, da sem si naredila malo zaloge s fotografijami in da bi lahko bolj redno pisala na blogu. Vem da mi je opravičeno, saj sem res že visoko noseča...do konca imam le dobra 2 tedna in srčno upam da moj princ na svet pokuka kaj kmalu. 
Današnjo objavo namenjam moji izjemno ljubi znamki ESSENCE. Ta mesec praznuje svoji 15 let in vedno sem bila vesela, da sem lahko del te kozmetike in da jo občasno tudi sama testiram. Lahko bi rekla, da imam doma največ makeup produktov prav te znamke. 
Odločila sem se da ji namenim 15 mojih osebnih dejstev. Objavo pa bodo krasile čudovite, spomladanske, essence fotografije. 



1. UGODNO- Nedvomno izjemno ugodna kozmetika.
2. KVALITETNO- Poleg ugodnosti je zelo kvalitetna in ne mine mesec, da sama ne bi nekaj kupila.
3. POLNA PRESENEČENJA- Vedno, ampak res vedno me preseneti s svojimi kolekcijami, le zakaj se ne morem upreti?! :)
4. VSAKO LETO BOLJŠA- Vidno je koliko truda vsako leto vložijo v to kozmetiko in to je vidno tudi na sami kvaliteti, ki je iz leta v leto boljša.
5. VEDNO V TRENDU- Kot sem že omenila, presenečajo... mene vedno bolj s svojimi lakci in šminkami.
6. NISO TESTIRANI NA ŽIVALIH- ...waw vse pohvale, meni to osebno zelo veliko pomeni. 
7. NAGRAJENA- Znamka vredna vseh nagrad (Grazia Beauty award 2016).
8. BLOGERKE ESSENCE OBOŽUJEJO- To lahko vsaka potrdi
9. SODELOVANJE Z NAMI BLOGERKAMI- Naša Natalija zelo lepo skrbi za presenečenja.
10. NA VOLJO ŽE V VSEH DROGERIJSKIH TRGOVNICAH- Komor koli se obrnem jo najdem in res je dobro dostopna.
11. REDNO V MOJIH OBJAVAH- Zaslužene objave za to super kozmetiko.
12. NE SAMO MAKEUP- Všeč mi je da pri Essence najdem tudi dišave in izdelke za nego obraza.
13. KOLEKCIJE PRIMERNE VSAKEMU LETNEMU ČASU- To mi je res top, dizajn ki je čisto primeren letnemu času v katerem se nahajmo...na to res nikoli ne pozabimo.
14. ZAČETKI- Essence kozmetika mi je veliko pomagala pri mojih blogerksih začetkih...hvaležna. <3
15. VELIKA OBOŽEVALKA- sem in bom ostala še dalje!





Essence, iz srca vam želim še obilo uspešnih trenutkov!!!

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca