BIRTHDAY GIFTS

Pozdravček dame! Za mano je super praznovanje, kot se tudi verjetno same opazile na ostalih socialnih omrežjih. Svoj 30i rojstni dan sem p...

Pozdravček dame!
Za mano je super praznovanje, kot se tudi verjetno same opazile na ostalih socialnih omrežjih.
Svoj 30i rojstni dan sem praznovala kar 2x in sicer prvič s svojimi prijateljicami in drugič v družbi svojih najdražjih, svoje družine.
Prav vsakič sem dobila čudovita darilca in prav ta bi danes rada delila z vami in seveda nekaj slikic iz praznovanja. 


Kot že po prvi sliki vidite so bila darila res izvirna, super, čudovita in izjemnja. <3
Ogromno sem dobila nakita, kar 4 pare uhančkov + verižico. Kateri uhančku so vas najbolj navdušili?


Poleg vsega čudovitega nakita sem v dar prejela tudi čudovit karo šal, Nivea lip butter (kateri vedno prav pride) in CD Justina Biebera (Daša je vedla kaj zadnje mesece zelo rada poslušam, Justin me je z novim cdjem res navdušil in ja..nisem najstnica a ga vse eno poslušam).



Prejela sem tudi Darilno knjigico o čokoladi in set fondi. Yummmiii.


Ni manjkalo niti sladkarij. Daša mi je kupila kar 30 lizik in kdo jih je napadal...KIM. :)))


Čudovita čestitke: Tista čisto na levi je unikat in ročno delo, podarila pa sta mi jo moja starša. 
Gift card za H&M je bil itak top in da ne pozabim na bon za nego obraza + diamanti piling, ki sta mi podarili Nuša & Selma. 



Darilo, ki pa je bilo najbolj izvirno, pa je bilo darilo moje mame in sicer čudovita torta iz pod njenih rok + sveže vrtnice na torti. Da ne govorim kako dobra je bila... nutela + banane! Yummii. 

Ne smem pa pozabiti na darilo mojega dragega in sicer, pelje me v London in to že jutri, tako da pričakujete na Instagramu in na Snapchatu javljanj in drug teden seveda objave na blogu.

Poleg vseh teh daril, ki sem jih prejela, sem poleg njih dobila še denar, ki ga bom seveda porabila v Londonu. :)

PRAZNOVANJE S PRIJATELJICAMI





PRAZNOVANJE Z DRUŽINO



Lp, Sandra

You Might Also Like

12 komentarji

  1. Ooo sama lepa darila! Malce sem pozna z vošilom pa vseeno - vse najboljše in najlepše! Pa na veliko blogerskih užitkov! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse najboljše Sandra! Še veliko uspešnega bloganja in vsega lepega :) Lepo se imejta v Londonu, je res čudovito mesto :) če si morda želita london ogledati vodeno, obstaja Free tour London, kjer ti vodiči razkažejo nekatere znamenitosti, ti pa jim na koncu lahko kaj primakneš, ni pa obvezno :) Drugače pa tudi jaz nisem več najstnica,pa me je Justin Bieber z novim cdjem popolnoma navdušil, pravtako One Direction, tako da me dragi heca, da sem vedno mlajša namesto starejša :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.newlondon-tours.com/ Če bi vaju morda zanimalo :)

      Izbriši
    2. uuu super :) Hvala <3
      Drugače pa hvala za tako lepe želje <3

      Izbriši
  3. ooo vidim, da si lepo praznovalaa! Super ! Tebi in dragemu pa želim lepo in čudovito potovanje! Vse najboljše še enkrat ! ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh prekrasna darilca,sploh vsi uhančki in mamina torta:) p.s uživaj v Londonu in za svojo dušo si nakupi vse tisto kar si tukaj ne moreš:):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. p.s drgače pa če mi je kateri izvajalec res vedno šel na živce je bil Justin, ker se pač ne zna obnašat:):):) ampak zadnji CD je pa TOP in ga tudi sama poslušam:):):)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca