BLOGERSKI ZAČETKI; Od ZAČETKA do ZDAJ

Pozdravček dame! Vikend je pred nami in končno malo lepši z malo sončka.  Sama že kar nekaj časa razmišljam, da napišem objavo o svojih B...

Pozdravček dame!

Vikend je pred nami in končno malo lepši z malo sončka. 
Sama že kar nekaj časa razmišljam, da napišem objavo o svojih BLOGERSKIH ZAČETKIH, se pravi od ZAEČTKA do ZDAJ.
Mi nikakor še ni bil čas naklonjen, da se malo razpišem in povem kako sem sam pri sebi napredovala, kje dobivam vse te inspiracije in kdo je moj največji blogerski inspirator.

Kot dobro veste, tiste ki ste moje redne sledilke, je moj blog v mesecu maju praznoval 6 leto in na to sem izredno ponosna. 
No naj vam predstavim svoje začetke...


                                                                                     VIR; Pinterest

KDO, ZAKAJ in KDAJ?

KDO? Verjetno se sprašujete kako sem pred 6 leti sploh prišla do ideja, da bi pisala blog.
Že kot mala deklica sem oboževala kozmetiko in vse kar je povezano z njo.
Preden sem sploh začela z blogom, takrat sem bila stara 24 let, sem spoznala TAMARO iz bloga http://www.cherrycolors.com/, za katero takrat nisem vedela, da je lepotna blogerka, v bistvu so naju vezale druge skupne teme. A sem po zelo kratkem in hitrem času ugotovila, da je blogerka, kar me je noro navdušilo. Najbolj bolj so me navdušili njeni makeup-i.

ZAKAJ? In zakaj naj bi jaz začela pisati blog? To se mi je veliko krat pletlo po glavi in kot se spomnim me je Tamara tudi spodbujala. Takrat, kot veste to še ni bilo tako znano kot je sedaj in dejansko me je res skrbelo o čem bom pisala, kozmetike res nisem imela ogromno, a idej in inspiracij še manj. Ogledovala sem si tuje in slovenske bloge, če vam po pravici povem ne vem katere, spomnim se samo da sem bila navdušena. 

KDAJ? No pa sem le izbrala pogum in se odločila, da le odprem svoj prvi lepotni blog. Kako vesela sem bila. Se spomnim, da sem bila v nočni in je bil res mir, zato pa sem imela mir. 
Svoje prve objave se le bežno spomnim, v bistvu se je niti nočem spomnit, haha, pomoje je bila obupna. Če dobro pomislil, imam nekje daleč v spominu objavo o naročilu kozmetike. 
Najtežje mi je bilo naštudirati sam progam blogger, za katerega nisem imela pojma, a kolikor sem spomnim je šlo ekstra hitro.

ZAKAJ PRAV NASLOV Angel Beauty?
Sama sem zelo poduhovljen človek in izredno verjamem v višje sile. Iz samega naslova lahko sklepate, da sem oboževalka angelčkov in tako tudi je. Skupaj sem združila besedo angel in lepota in tako je ven prišla beseda ANGELSKA LEPOTA.
Ker pa sem najprej hotela svoj blog pisati kar v angleščini je blog dobil naslov ANGEL BEAUTY.

TADAMMM... in tukaj je moj blog, moja prva objava. Kako ponosna sem bila! :)


                                                                                       VIR; Pinterest

ODZIV in NAPREDOVANJA

Začetki so bili res težki, vmes sem že veliko krat obupala. 
Moje slike so bila slabe, nisem veliko dala na to, saj o tem in o urejanju samih slik nisem veliko vedela, po resnici povedano NIČ.
Priznam, da sem res dolgo rabila, da sem bila sploh opažena. Sama sem začela bolj komentirati ostalim blogerkam in tako postala počasi opažena.
A počasi se daleč pride.
Kupovala sem vedno več kozmetike, jo slikala in seveda o njej pisala. Objave so dobivale večji pomen.

FASHION BLOG
Prišel pa je čas, ko se spoznala še eno blogerko, takrat zelo znano fashion blogerko ANO iz blog http://stardustandroses.blogspot.si/, ki pa te čase ne deluje več. Ima pa punca svoj nov blog in sicer http://www.fitnessita.si/
Takrat sva se veliko krat dobili in fotografirali ena, drugo. Tako sem je moj blog usmeril bolj v fashion objave, a ne za dolgo. Nisem imela nikogar da bi me lahko tako pogosto slikal, da bi jaz lahko objavljala. Še zdaj me to veseli in upam, da na morju lahko objavim tudi kakšen outfit post.
No takrat pa sem se res posvetila le kozmetiki in lepoti.

OPAZILI SO ME...
Minila so leta, da so me kozmetične znamke sploh opazile, a zgodilo se je....
Končno, dobila sem prvo povabilo na blogerski event. Na svoj dogodek sta me povabila ESSENCE in CATRICE. Ko bi vedele kakšno veselje je bilo to.
Takrat se je šele pravo blogersko življenje začelo. 
Iz leta v leto sem imela več sodelovanj, tudi sama sem kdaj pa kdaj pisala kozmetičnim znamkam, se jim predstavili in če sem jim bila všeč so se seveda odzvali.

PRVA BLOGERSKA KONFERENCA
To je bila prav odskočna deska in za to sem neskončno hvaležna, saj sem od tam odnesla ogromno znanja, s katerim se sedaj lahko pohvalim. 
Na sami konferenci, mi je v spominu ostala fotografska delavnica, katera je meni najbolj pomagala in od takrat naprej so moje fotografije res napredovale.




                                                                                      VIR; Pinterest

ZDAJ!

Sedaj je blog postal že prava rutina in ne predstavljam si več življenja brez bloga.
Se je pa od samega začetka do zdaj veliko spremenilo.

KAKO USKLADITI ČAS?
3 leta nazaj je na svet prijokala moja srčica Kim, katera mi je takoj ukradla svoj čas in mi dala jasno in glasno vedeti, da ga ona seveda potrebuje več, kot pa moj blog.
A sva se hitro pomenili in uskladili, sem sebi in njej dala vedeti, da mi blog še vedno veliko pomeni in da pri svojem delu mislim še vedno vstrajati.
Verjetno ste se veliko krat spraševale kako to vse to izpelje, se pravi družin in služba, v kateri delam polni turnus (dopoldne, popoldne, cel dan in tudi nočne). 
Ampak, če gledam v celoti, je to najboljši urnik, kar se tiče da imam čas za pisanje objav.
Recimo, če sem v službi popoldne, Kim zjutraj oddam ob 8 uri v vrtec in tam do 12 imam čas zase in za svoje objave. No, da ne bo pomote, tudi pospravljam in kuham, hhahahaha. :)
Jaz mislim, vse se da, če se hoče.

ŠE VEDNO IŠČEM NOVE INSPIRACIJE in SE H KRATI UČIM
Tako je, prav ste prebrale. Še vedno sem in vedno bom v procesu učenja in iskanja novih blogov, novih inspiracij.
Mislim pa da mi je že od nekdaj največja inspiracija AJDA iz bloga https://www.ajdas.com/sl/, njene slike so božanske.
Veliko punc in blogov je katere me znova in znova navdušujejo in tudi sama pri njih najdem inspiracije. 
Rada bi omenila http://www.frenchvanilla.eu/http://candylovestreet.blogspot.si/http://adjustingbeauty.blogspot.si/http://matejasbeautyblog.blogspot.com/https://brownimalist.blogspot.si/...
Pa še bi jih lahko omenjala, a jih je preveč. Vsak blog je po svoje zanimiv in čudovit.

OSTANI UNIKATNA in PREDANA SVOJI INSPIRACIJI
Sama ostajam to kar sem, ostajam predana svojemu blogu in mojemu načinu pisanja, mojemu načinu fotografiranja. Le tako bo moj blog ostal unikaten in poseben.
Le nekaj bi še rada omenila, HVALEŽNA SEM, da imamo toliko kozmetičnih znamk, katere nas tako podpirajo in presenečajo s paketki.
Brez njih ne bi tako napredovala.



                                                                                  VIR; Pinterest

Hvala za vašo pozornost in hvala ker me spremljate!







You Might Also Like

14 komentarji

  1. Super objava in iskren zapis :) Me je namreč zelo zanimalo, kako si začela, zakaj si se odločila za to, kako uslklajuješ blog, službo, družino... In zdaj sem dobila odgovore na vse :) In hvala za omemboooo �� Srček si!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super zapis in upava, da boš še naprej imela veliko navdiha za pisanje. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super objava. Iskreno, všeč mi je, da si napisala malce več in teme razdelila po sklopih. Je luštno in berljivo. Kar tako naprej! :) In hvala za omembo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za omembo <3
    Spomnim se te izpred let in zagotovo si napredovala v vseh pogledih. Prepričana sem, da si zaslužiš naziv ene najbolj pridnih blogerk, poleg službe in Kim prav vedno redno objavljaš. Kar tako naprej!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajda, tvoj komentar mi zelo veliko pomeni, Hvala ti <3

      Izbriši
  5. Nisem vedela, da že tako dolgo pišeš blog. Sklepam, da si potem ti ena izmed začetnic slovenskih lepotnih blogov :). Vsekakor pohvale vredno, da v vseh teh letih in kljub drugim obveznostim nisi obupala. Želim ti še naprej veselja ob pisanju ;). In hvala za omembo :) <3

    OdgovoriIzbriši
  6. joj Veš, ko sem brala to objavo sem imela v mislih koliko truda je potrebnega, da vztrajaš in da nekaj dosežeš. Uživaj v tem akr si, kar počneš in kar te veseli in ti želim še veliko užitkov v bloganju, fotografiranju in dni, ko se bomo lahko srečali na kakšen eventu. In hvala ker sem tudi jaz tebi lahko navdih, to tudi meni pomeni nepopisno veliko**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vaš kako mi pomenijo takšni komentarji <3
      Hvala Monika <3

      Izbriši
  7. Waaaw že 6 let? :) Vse pohvale! Takšni blogi so mi zelo všeč, saj ti dovolijo vpogled v življenje drugih blogerk in vidiš koliko truda vsaka vloži, zato da njen blog raste. Kar tako naprej ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za omembo, zelo prijazno od tebe <3

    Naj povem, da mi je všeč nov videz bloga :) Kot tudi sam zapis, kako si vse razporedila, naredila neke točke in spisala. Že nekaj časa razmišljam o takšni objavi, pa se nekako ne spravim k temu.

    Pa čestitke ob 6. obletnici bloga! <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca