MAKEUP FAVORITI 2016

Hey Hey damice! Pred vami je še ena decembrsko obarvana objava. Tokrat vam bom predstavila svoje MAKEUP FAVORITE leta 2016 . Verjemite mi,...

Hey Hey damice!

Pred vami je še ena decembrsko obarvana objava. Tokrat vam bom predstavila svoje MAKEUP FAVORITE leta 2016. Verjemite mi, ogromno jih je in izbira je bila res težka.
Kot ste verjetno že opazile iz preteklih objav, nisem zahtevna glede kozmetike na splošno, odgovarja mi res večino izdelkov, zato je naloga še toliko bolj težka. 
Izbrala sem jih TOP 5, tistih 5 kateri so res pustili pečat na mojem obrazu in v srcu. 




1. MESTO

CATRICE; HD LIQUID COVERAGE
Dejansko, najbolj ''opevan'' izdelek pri blogerkah in enako tudi pri meni. Kupila sem ga že tretjič in je res ena iz med najboljših podlag. Gre za nizko cenovni izdelek, ki ga lahko z veseljem primerjam z visoko cenovnimi izdelki. Podlaga, ki naredi res top finish. 
Sama kupujem odtenek 040 Warm Beige, ki pa je v tem času mogoče malenkost pretemen za mojo kožo, ostali odtenki pa seveda presvetli, zato ga mešam z drugim pudrom in tako dobim perfektni odtenek na obrazu. Znašel pa se je tudi med mojimi favoriti meseca avgusta.
http://www.angelbeauty.si/2016/08/favoriti-meseca-avgusta.html

2. MESTO

ORIFLAME; THE ONE FEATHERLIGHT MASKARA
Drugo mesto pripada maskari, ki je to leto pri meni navduševala na trepalnicah. 
Oriflame maskara, ki je presegla pričakovanja. Že ob prvem nanosu so bile trepalnice res lepo podaljšane in definirane. Tekstura je res lahka in na trepalnicah ni občutka težnje. Nudi naravni look in to si seveda želi prav vsaka dama. 
O izdelku sem pisala pred kratkim in objavo si lahko ogledate na naslednji povezavi.
http://www.angelbeauty.si/2016/11/oriflame-one-featherlight-mascara.html

3. MESTO

GOLDEN ROSE; HIGHLIGHTER STICK
Res je, da ne prisegam izdelke v stickih. Nikoli jih nisem kupovala, ta izdelek pa sem prejela na blogerski konferenci in ja totalno me je navdušil in sedaj je v redni uporabi.
Nudi čudovit lesk na obrazu in dolgo se obdrži na ličkih. Uporabljam ga v odtenku 02 Bright Pink.

4.MESTO

MAYBELLINE; CONCEALER ANTI-AGE EFFECT
Izdelek sem kupila pred približno 1 mesecem in zasegel je mojo dnevno rutino. 
Veliko sem  slišala o njem, a nikakor se ga ni dalo kupiti pri nas. Pred kratkim pa sem se potepala v Celovcu in ga našla v Avstrijskem Mullerju. Sedaj razumem zakaj tako navdušuje ostale blogerke. 
Izjemno je prekriven in to je njegova top lastnost! 

5. MESTO

LOREAL; COLOR RICHE LA PALETTE
Paletka rdečil za ustnice, je najbolj praktičen izdelek leta. Paleta, ki vsebuje 6 različnih odtenkov rdeče barve, je nuja v torbici vsake ženske. Poleg čudovitih odtenkov vsebuje še ogledalce in aplikator s katerim nanesete rdečilo na ustnice. Tudi o tem izdelku sem že pisala na blogu. 
http://www.angelbeauty.si/2016/10/loreal-paris-selfie-ready.html



Vam je moja izbira všeč?

You Might Also Like

2 komentarji

  1. The body builders combine this with a whole lot of tough work inside the health club to gain that enviable frame. Muscle may is simply any other one which permit you to a gain lot of momentum in muscle constructing. The muscle building way is sincerely a splendid one. http://www.healthsupreviews.com/ef13-muscle-supplement-reviews/

    OdgovoriIzbriši
  2. Maybelline korektor je na moji WL in samo škoda, ker ga pri nas ni :/ Me pa še čaka podobna objava ... Čudovite fotografije :)

    In pa vse dobro v novem letu!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca