MOM DIARY PART 6- That's life :)

Hey mamice in moji sledilci ;) Sedaj se bližamo že kar 4 mesecu, se mi zdi da sem lih kar napisala, da sem rodila. :) No Kimči je sedaj že...

Hey mamice in moji sledilci ;)
Sedaj se bližamo že kar 4 mesecu, se mi zdi da sem lih kar napisala, da sem rodila. :)
No Kimči je sedaj že tako živahna, da jo mami sploh ne dohaja. Na novo je uvedla popoldanski spanec, ki ga do sedaj nismo imeli..in valda men čist sede. :)
Še vedno je zelo pridna za ajat ponoči, mi je prespala tudi 12 ur... res wow. :) Lahko rečem da sem zeloo ponosna na njo.
Ne dolgo nazaj je ugotovila da ima rokice... tako da so ropotuljice zakon. Dude ne mara več tako, boljši je palec za sesanje. Hihi :) Da ne govorim o vriskanju, sploh zjutraj, me včasih kar ušesa bolijo.
Ker se približujemo 4 mesecu, bomo počasi začeli uvajati gosto hrano...juhhejjj, to bo pestro.
Vročino ni dobro prenašala, je bila  zeloo tečna, tako da ji tale ohladitev zelo paše, meni pa tudi.

Lepo bodite, pozdravček od mamice in hčerke. <3






You Might Also Like

16 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca