MOM DIARY PART 3. - Končno doma!

Hello dolls ;) S Kimči sva končno doma, sva že komaj čakali, da greva nazaj k atiju. :) No sej pri starših mi ni bilo hudega, vendar mladi ...

Hello dolls ;)
S Kimči sva končno doma, sva že komaj čakali, da greva nazaj k atiju. :) No sej pri starših mi ni bilo hudega, vendar mladi in stari pač ne gremo skupaj, malo preveč vtikanja... saj se razumemo ane?! :D
Skratka... HOME SWEET HOME :D
Ne vem če sem že omenila, Kimči je v 3 tednu starosti imela vnetje popka, zato je bila sprejta na pediatrično kliniko,  ja sama...zame pač niso imeli prostora, vem katastrofa. Bilo je grozno ko sem jo morala samo pustiti tam, jokala sem kot dež, pa še hormoni so mi nagajali tisti čas. :)
Dva tedna nazaj pa smo imeli kontrolo popka, in popek je tipi-topi in mamica čist happy.
Pravijo da se je moja punčka zeeelloo hitro razvija, da je zelo hitro začela čebljati, važno da vse poteka tako kot je treba in da je moja Kim zdrava, kar mi največ pomeni. <3
Včeraj je dopolnila 2 meseca in pol. Čez dobra 2 tedna imamo prvo cepljenje.
Od rojstva do zdaj smo zrastli 7cm (49cm-56cm)... tudi na teži ne šparamo :), sedaj tehtamo 4600g.
Ja zeloo rada je in je že prava mala polna lunca. :D
No pa še par slikic, sva včeraj imeli malo fotografiranja. ;)

Lepo bodite, Kim & Sandryca ;)
xoxo





You Might Also Like

17 komentarji

  1. ja kakšen nasmešek na zadnji slikci <3 srček mali :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Naj ostane zdrava še naprej. Srček mali <3

    OdgovoriIzbriši
  3. rastejo kot buhteljčki ^^ <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako je lušnaaa :)

    Sem vesela da jo bomo spremljaje od rojstva pa naprej :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, kako je luštna. Komaj čakam, da naš mali angelček ven prileze. :)

      Izbriši
  5. Ooo kako je luškana! :) No samo da ste zdravi in spet doma. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. She is so beautiful! Love your blog, following you now!

    OdgovoriIzbriši
  7. What a cutie! :))
    I'm your newest follower via Bloglovin, please return the favour. xx

    http://www.le-young.com

    OdgovoriIzbriši
  8. So sweet baby<3 and thanks for the comment on my blog. Yes we can follow each other. I follow you now gfc and bloglovin :)follow back:
    http://jeannays.blogspot.fi/
    http://www.bloglovin.com/en/blog/3974327

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca