IDEJA ZA JESENSKO SOLATO (Rebamboo)

Pozdravček dame! Imate tudi ve rade solate, ne glede v katerem letnem času smo? Sama jih obožujem. Odločila sem se, da vam predstavim ide...

Pozdravček dame!

Imate tudi ve rade solate, ne glede v katerem letnem času smo? Sama jih obožujem.
Odločila sem se, da vam predstavim idejo oziroma recept za super JESENSKO SOLATO, mene in moj želodček je navdušila. 



SESTAVINE: 

Izbrala sem sveže in ne težke sestavine.
- RUKOLA
- 1 JABOLKO
- MOZZARELA
- PEST OREŠČKOV

Hotela sem dodati še granatno jabolko, a na koncu ugotovila da še ni zrelo...škoda. 
Ste že poskusile solato z jabolkom? Sama sem jo poskusila pred kratkim in vam povem da je odlična, dame poskusite!
Preliv si izberite čisto po okusu, sama sem izbrala BUČNO OLJE in BALZAMIČNI KIS, ker sta res odlična kombinacija.

Postregla sem jo v BABUSOVI posodi za solato, katera je resnično iz naravnih sestavin in je tako kot ostale posode pralna tudi v pomivalnem stroju. 
Posodo lahko kupite na sledečem naslovu http://www.rebamboo.com/
Več o posodah iz bambusa bom pisala tudi v posebni objavi.






Dober tek!

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca