2 KONFERENCA LEPOTNIH BLOGERK

Pozdravček dame! Končno mi je uspelo priti do računalnika in tako naložiti slike, ter h krati napisati objavo o  2 KONFERENCI LEPOTNIH BL...

Pozdravček dame!

Končno mi je uspelo priti do računalnika in tako naložiti slike, ter h krati napisati objavo o 
2 KONFERENCI LEPOTNIH BLOGERK.
Veliko blogerk je že zapisalo svoje objave in svoje občutke o sami konferenci, sedaj lahko preberete tudi mojo in kako dejansko sem jo jaz doživela.
Isti dan ste me lahko spremljale preko 3 različnih socialnih omrežij (Snapchat, Instagram in Fb), kjer sem tudi redno objavljala in mislim, da ste že same opazile da sem noro uživala, tako kot tudi ostale.
Priznam, pričakovanja so bila velika in izredno sem se veselila prav vseh predavanj, izdelkov in predvsem klepeta z ostalimi dekleti. 

Nit celotne konference je bil naš samorog SAMO (nisem ga uspela slikati), ki ga je izdelala naša Karina, bravo! - Bodi samosvoja, Bodi samorog. - BBMULJ

Zjutraj nas je najprej čakala čudovita dobrodošlica in že takoj na vratih smo prejele darilne vrečke COUVENT DE MINIMES in naj še omenim, da so nam prav oni okrasili toaletne prostore z njihovimi najbolj dišečimi dišavami (bile smo izredno dišeče), prav tako pa niso manjkala tudi mila za roke. 
Sledil je zdrav zajtrk, čajček, sokec in seveda kavica. Na mizicah so nas čakala mapicePo zajtrku in kavici je sledilo prvo predavanje.

Dame poskusila bom biti kratka in jedernata, samo imam toliko za povedati, da srčno upam da mi uspelo.





1. Samo konferenco in prvo predavanje je otvoril Aleš Bravničar, katerega sigurno poznate po fotografijah in Playboya. Samo predavanje je bilo zadovoljivo, če pa sem iskrena sem upala na več nasvetov iz njegovega rokava. Veliko stvari kar je povedal on sam, sem že izvedela prejšnje leto. 

Vmes med predavanji so bili vedno kratki ali malo daljši osvežilno odmori, v katerih so nas vedno dobro postregli.

2. Sledilo je predavanje s predavateljico Leno Gregorčič, katera je predavala o SEO spletne strani.
Priznam da sem se s to tematiko res srečala prvič in je bilo tako za moja ušesa, kot tudi za moje možgančke čisto neznano in novo. Samo tematiko sem res težko razumela in mislim, da nisem bila edina. Je pa seveda Lena spodbudila zanimanje in tako se bom bolj poglobila v to.

3. Sledilo je WOW predavanje, meni eno najboljših. Obiskala nas je Srbska blogerka Branislava Antović in njeno predavanje sem dejansko požirala. Predavala je s tako strastjo, kot sem jo tudi jaz poslušala. Zaslužila si je ogromen aplavz. 

Ob 12 uri je sledila LEPOTNA TRŽNICA in KOSILO. Tam se je prava uživancija šele začela. 
Testiranje kozmetike in polnenje želodčkov. Prav takrat sem največ fotografirala. 

                                                                                                       AVON stojnica




  
                                                                                                       TREND IT UP stojnica









                                                                                                          S OLIVER stojnica








                                                                                                     AFRODITA stojnica









                                                                                                   CAUDALIE stojnica



                                                                                                           MEDEX stojnica







                                                                                                         VICHY stojnica






                                                                                                           MELVITA stojnica


                                                                                                                                                                  

                                                                                                                 CD stojnica


  
Vseh stojnica mi na žalost ni uspelo poslikati, a so bila prav vsa enkratna in nepozabna.                                                            
4. Po končani lepotni tržnici je sledilo predavanaje, ki je meni pustilo izredni pečat, predavanje ki mi je ponudilo največ znanja. Mojca Marš, punca katera nudi enkratno znanje. 

5. Peto predavanje je vodila Sanja Macur. Mojo pozornost je pridobila s svojo sproščenostjo in seveda s svojim znanjem. 

6. Ob 16 uri se nam je predstavil glavni pokrovitelj te konference Dvorec Trebnik. O tej znamki nimam povedati čisto nič slabega, spremlja me že od samega začetka.

7. Po predstavitve glavnega sponzorja, nas je ponovno obiskal Matej Špehar in nekaj najbolj uspešnih Instagramerjov pri nas. Z nami so delili svoje izkušnje.

8. Zelo sem se veselila predavanja Kristine Vidica, ki nam je predavala o najnovejših trendih.
Moram pa priznati, da sem bila kar malo razočarana in sem pričakovala malo več, na splošno o makeup, katerega nosimo ''običajne'' ženske in ne ženske na modnih pistah.

Sledilo je podelitev priznanj kozmetičnih izdelkom, kozmetičnim hišam in spletni strani, ter seveda naši blogerki, ki je v našem svetu za nas blogerke ogromno dosegla. 
Nagrade so šle vse v prave roke, a tista ki si je resnično zaslužila to nagrado je seveda naša NIKA VEGER. Hvala Nika!

Sledil je super zaključek, super hrana in pijača in seveda na daljno druženje tako z blogerkami, kot tudi z ostalimi znamkami.








Moram pa pohvalit našo Taro (http://thebeautyofnailpolish.com/), ki je naredila to čudovito in slastno torto. 





Tako je potekal moj čudovit dan in prav vse pohvale in prav vse zasluge gremo Niki (http://beautyfullblog.si/). Ženska, ki me vedno bolj navdušuje in navdihuje, zame je prava motivacija.
Kot vidite izdelkov nisem uspela poslikati, najprej sem se usmerila v samo dogajanje in objava z izdelki bo še sledila, ko dobim nekaj časa zase in seveda sončka, ki bo omogočil super svetlobo za slikanje. 
Pripravila sem vam tudi nekaj povezav ostalih blogerk, katere so tudi že napisale svoje objave, uživajte ob branju, tako kot sem tudi jaz.

https://www.youtube.com/watch?v=BqTCVgjUE2I
http://www.cherrycolors.com/2016/10/bbmulj-2016.html
http://lacqueredbits.com/2016/10/beautiful-bloggers-meetup-2016/
http://www.nail2express.si/2016/10/2-konferenca-lepotnih-blogerk-beautiful.html
http://www.ninanovakblog.com/2016/10/beauty-blogger-meet-up-2.html
http://thebeautyofnailpolish.com/beautiful-bloggers-meetup-2016-moments/

Nekaj jih prihaja še naknadno. 
Ste si že prebrale kako smo se imele lansko leto, če še ne... klikni na spodnjo povezavo in si poglej.

http://www.angelbeauty.si/2015/10/prva-lepotna-blogerska-konferenca.html

Lp, Sandra

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Hvala za pohvale in tudi konstruktivne kritike ;). In držim pesti za sonce, od zdaj naprej (po predavanju Bravničarja) ga bom izkoristila tudi sama bolj, saj sem mislila, da so za super fotke dovolj le studijske luči. Že čakam recenzije ... maham v Kranj.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca