FAVORITI MESECA SEPTEMBRA

Hey dame! Ste že pripravljene na jesen? Sama obožujem ta letni čas, že zaradi čudovitih barv v naravi in velik vtis mi pustijo tisti prvi ...

Hey dame!

Ste že pripravljene na jesen? Sama obožujem ta letni čas, že zaradi čudovitih barv v naravi in velik vtis mi pustijo tisti prvi mrzli večeri, ter stiskanje pod odejo s šalico vročega čaja. 
Še katera tako doživlja jesen?

Danes bi vam rada predstavila izdelke meseca SEPTEMBRA, ki so me tokrat navduševali.
Prav vsi so nekako novi pri meni in o njih res še nisem pisala. 
Večino gre za negovalno kozmetiko, vmes se je našla še ena dišava in pa tudi krema za sončenje, ki me je tokrat spremljala na dopustu v mesecu septembru.

AVON Natura effects 
Prav iz Avonove najnovejše linije sem imela čast testirati in uporabljati 2 njihova losjona za telo.
ULTIMATE MOISTURE losjon za telo z chia semeni in pa ULTIMATE NOURISHMNENT losjon za telo z mandljevim oljem. 
Prvi kožo intenzivno navlaži, drugi pa kožo globoko nahrani, ter izboljša njeno stanje. 
Embalaža je tipična Avonova, preprosta in prijetna na pogled. 
Na obema izdelkoma pa sem res navdušena. Moja suha koža je čudovita in oba losjona se po koži super mažeta in prav tako lepo dišita. 
Mislim, da bosta postala prava stalnica v zimskih časih, ko je moja koža potrebna globinske nege, saj jo centralna kurjava zelo izsuši.
Izjemno sta super za suha stopala, preverjeno. :)


LIERAC SUNIFIC, Mleko za telo SPF15
V mesecu septembru je pri meni ponovno v uporabo prišla sončna krema. Tokrat sem na morje vzela kremo z nižjim faktorejm in sicer 15. Zakaj sem se odločila za tako nizek faktor, prav zato ker smo se na obali potepali konec septembra in sonce dejansko ni bilo kaj dosti močno, a sem vse eno uporabila malo zaščite, tako zame kot tudi za mojo Kim, ki je tokrat imela SPF30.
Za to mleko sem se odločila prav zato, ker obljublja zaščito pred gubami in je primeren za vse vrste kože. Čudovito diši po izjemnih sestavinah: Jasmin, Lubenica, Sandalovina in Kokosovo mleko.
Embalaža je lepe rjave barve in je zelo praktična za sam nanos mleka.
http://mediforma.si/prodajni_program/zascita_pred_soncem/459/lierac_sunific_mleko_za_telo_spf15_150_ml/.


L'Occitane SIVKINO MILO
V tem mesecu so mi noro pasali vonji sivke in vonji citrusov (več o tem spodaj).
Nekaj časa nazaj sem v L'Occitane natečaju zmagala (in še nekaj ostalih blogerk) in v dar prejela sivkino milo. 
Gre za milo, ki vsebuje eterično olje sivke in je res super, saj mi kože popolnoma nič ne izsuši.
Še dobro, da sta se v škatljici skrivala 2 mila. :)


L'Occitane TOALETNA VODA z vonjem CITRONKE
Poleg mila, pa sem v natečaju prejela tudi toaletno vodo z vonjem citronke.
To vonji mi noro pašejo v toplih poletnih dneh, zato me je ta toaletna voda to poletje kar redno spremljala. 
Ima izredno močan in specifičen vonj, zato s samim nanosom nisem pretiravala, da pa slučajno ne bi komu mogoče tudi ''zasmrdela''. :)


YANUMI Avokadovo olje
Kot zadnji, meni zelo pomembni izdelek, pa bi rada izpostavila Avokadovo olje, ki več kot prav prišlo po vseh teh dopustih, ko je moja koža kar izsušena.
Samo olje ima izredno dobre učinke in je popolno naravno hladno stiskano olje.
Kožo vlaži, obnavlja, mehča in h krati jo ščiti pred izgubo vlage. 
Že sam po sebi ima faktor 3. 
Je kar malo neprijetne barve, vendar se super vpije v kožo in tako ne pušča neprijetnih mastnih madežev. Verjamem, da bi tudi vas navdušil
Kupite ga lahko na naslednji povezavi, po super znižani ceni 10€.
http://www.alaja.si/avokadovo-olje-yanumi-50ml-eko.html


Te je kateri izdelek prepričal v nakup?

You Might Also Like

12 komentarji

  1. Oo Loccitaneova citronka takoo disi <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Sami lepi favoriti. Sploh Yanumi in L´occitane:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Yanumi je zakon. Še posebej rada pa imam njihovo šipkovo olje in karitejevo maslo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Loccitane toalento vodo s citronko bi imela :P Čudovite fotke!

    OdgovoriIzbriši
  5. Waw teli izdelki pa res izgledajo odlično. Zelo mi je všeč od Loccitane milo. Super objava.

    Leja

    OdgovoriIzbriši
  6. Same fajn stvari! Ta toaletna voda me je pa čisto očarala :D čeprav se mi zdi, da je mogoče bolj primerna za poletje in pomlad, kot pa za to hladno prihajajočo jesen :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca