OCENA Beauty UK produktov

Pozdravček damice! Tokrat sem testirala 3 makeup produkte znamke Beauty Uk , ki jih lahko najdete na spletni strani  LIČILA.SI.   https:/...

Pozdravček damice!

Tokrat sem testirala 3 makeup produkte znamke Beauty Uk, ki jih lahko najdete na spletni strani LIČILA.SI.
 https://www.licila.si/beautyuk
Testirala sem MASKARO, LIP GLOSS in BLUSH V STIKU, so me izdelki navdušili?

Ne smem pa pozabiti, na čudovito dekoracijo katero sem vključila v to objavo in v svoje slike.
Gre za dekorativne lučke (na sliki niso prižgane), ki so drugače namenjene za sobico moje Kim, ampak sem ugotovila, da so izredno primerne za na sliko, kot dekoracija, imam prav ane?
Lučka lahko kupite v spletni trgovinici http://www.rebamboo.com/otroci.
Lučke boste našli v različnih barvah. 



Priznam, da do sedaj še nikoli nisem uporabljala znamke Beauty Uk, zato sem se testiranja lotila isti trenutek, ko so bili izdelki pri meni. 

Najbolj me je navdušila njihova MASKARA LASH 2THE MAX.
Maskara, ki obljublja izjemen volumen. 
Sama embalaža je preprosta, živo rumene barve, s črnim napisom... čisto običajna. 
Ščetka me na prvi pogled ni navdušila, tako kot tudi sama embalaža ne.

Je bil pa učinek čisto drugačen in poln navdušenja. Maskara se čudovito nanese, lepo loči trepalnice in na njih ne pušča grudic. Trepalnicam resnično podari volumen.



Kot drugi izdelek sem testirala GLACIER GLOSS Intense colour & High gloss shine. 
Sama sem prejela v odtenku PINK TWICE. 
Na prvi pogled me je navdušila Baby pink barva, ki je obljubljala intenzivno barvo na ustnicah in pa super lesk. 
Lesk glossa sem seveda dosegla, a barva... skoraj prozorna, res čisto nežno roža. Res škoda!




Kot tretji izdelek pa je na vrsto prišel SWEET CHEEKS, Cream stick blusher.
Nikoli ampak res nikoli si nisem kupila KREMNEGA BLUSHA. Ne me vprašat zakaj, ampak nikakor me niso privabili. Beauty UK kremni blush je torej prvi, ki sem ga uporabila.
Produkt vsebuje tudi Shea Butter, Vitamin C in Olje jojobe.

Ni me razočaral, temveč navdušil. Lepo pigmentiran, ne preveč in na ličkih pride do izraza prav čudovito. Sama ga imam v odtenku 2 TURKISH DELIGHT. 



So vas prepričali?
O izdelkih znamke Beauty UK, si lahko prebrete tudi na blogu PAROKEETS; http://www.parokeets.com/sl/category/znamka/beauty-uk/.

Lp, Sandra

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca