Dišavi OTTO KERN

Pozdravček damice! Ohhh grozna sem, javljam sem vam res po dolgem času, ampak ko vam povem zakaj me boste dovolj dobro razumele. :) Ampak ...

Pozdravček damice!

Ohhh grozna sem, javljam sem vam res po dolgem času, ampak ko vam povem zakaj me boste dovolj dobro razumele. :) Ampak še ni čas, da vam zaupam zakaj, zato še pride čas.
Danes bi vam rada zaupala, katera dišava trenutno navdušuje mene in mojega partnerja.
Tokrat sva imela čast testirati prav oba in prav takšne objave res rada pišem, v katerih sva vključena oba. Pa še dobre ideje za darila so, je tako?

Testirala sva parfuma znamke OTTO KERN, njegov FULL PLAY in moj PLAYFUL.


Prav obe steklenički, kjer se skriva 30 ml dišave, sta elegantni in minimalistični. Izpostavila bi tudi besedo praktično, saj sta tako praktični, da se je moja dišava pogosto znašla tudi v moji torbici.
V videzu se razlikujeta se samo v barvah, moška je v SREBRNI barvi, ko pa je ženska v barvi ZLATA. 
V dišavi se skriva IGRA, STRAST in PREFINJENOST. 


NOTE V ŽENSKI DIŠAVI

Idealno in primerno darilo za samozavestne in ponosne ženske, katere se bodo v dišavi resnično našle. 
Nota, ki dišavo odpira: Akord šampanjca.
Srčna nota: Šopek turških vrtnic in Aroma cveta champake.
Zapeljive nota: Topli lesovi in sočni Mošu. 
Cena parfuma je okoli 25€, za 30 ml, toaletne vode pa okoli 20€. V sami kolekiciji boste pa poleg dišave našli tudi deodorant, shower gel in lotion.

NOTE V MOŠKI DIŠAVI

Dišava priporočena pogumnim moškim, polni izzivov. 
Zgornja nota: Osvežujoča limona.
Srčna nota: Listo sivke in vijolice.
Osnovna nota: Lesni odtenki. 
Cena moške toaletne vode je okoli 20€. Kolekcija pa vsebuje deodorant in shower gel, ki je prav tako namenjen tudi za lase.



Oba sva bila z dišavami zadovoljna, super so glede obstojnosti in tudi vonj nama zelo odgovarja.

LP, Sandra


You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca